2010. január 28., csütörtök

Marisom.........




Nagyon rég, még a blog legelején mutattam már népviseletes babákat.
Azokat a babákat vettem és felöltöztettem.
Most azonban sikerült olyan babát készítenem aminek a feje szinte könyörög azért hogy ilyen ruhát kapjon.
Sajnos a hagyományokat nem sokan követik. Én szeretem csinálni ezeket a ruhákat is.
Olyan testet kísérleteztem ki ami megáll magától.
A csizmáját gipszből készítettem , így mint nehezék szolgál.
Nem akartam a pőre bőrét mutogatni Marisomnak , mert így neveztem el, ezért takarja jótékony lepel. Kalocsai menyecske lesz, ha kész lesz.
Egyenlőre még csak a nyers alsóruhák vannak meg, és az előrajzolt kötény illetve ujja.
Most következik a bugyingó szárának és a kis alsónak , illetve a nyaknak a körbe horgolása, aztán a kötény hímzése és riselése.
Akit érdekel követheti majd Marisom épülését, szépülését.

8 megjegyzés:

soli írta...

Már alig várom a folytatást! :-)

MARIKA írta...

Nagyon érdekel a Marisom !!
Várom a szép ruhákat amibe fel öltözteted:)

Rita írta...

mondtam már hogy fantasztikus vagy???????

Abile írta...

Nagyon tetszik, hogy ilyen szemérmes :o)) Az arca is fantasztikus lett!

Maris írta...

Hihi, a druszám :-)

katafolt írta...

Még mielőtt elolvastam volna,kalocsinak képzeltem :D

Ircsi írta...

Örömmel követem én is Marison öltöztetését ...Ilyent csak te tudsz csinálni
A boszid is édes :)
sikerült megtalálnom ezt az oldalt ujra ...már busultam mert hiányzot !!!

Ilona írta...

nagyon yol!... my Hungarian is not good, but loved your dolls, they are very original and have lots og character!!! good work!

ilonadako@yahoo.com
www.kiszica.blogspot.com