2010. február 14., vasárnap

Ez + Az




Szeretném külön megköszönni a Marisomhoz tett bejegyzéseket.
Azt hittem mindenki elmegy a hagyományok emlegetése mellett.
Ahogy gyűltek a bejegyzések egyre inkább meg fogalmazódott bennem
az a gondolat , hogy közülük lesz majd aki meglepetésben részesül.
No még nem most, ki kell várni, de ha lassan is jön , de eljön majd a tavasz...
És tenni sem kell már semmit, mert a bejegyzés maga volt a belépő.
Tehát egyszer csak jelentkezem a kisorsolt névvel. Tessék figyelni !!!

Kaptam ABILÉTŐL egy kör kérdést.
Köszönöm hogy gondoltál rám, ám nem tartom magam olyan érdekesnek, illetve
2008. október 22 én , és 2009. január 28. án már ki veséztem magam.
A kíváncsiak itt megtekinthetik.
A többiek meg ismernek már mint a rossz pénzt :))

Most már kezdem nem szeretni a telet, elég volt belőle.
Nem is varrok olyan nagy intenzitással.
Egy igazán kis munkát mutatok csak , de annál több szeretettel készült.
A 4 - es méretű füzet borító.
Rajta van 2-3 toll befogadására alkalmas keskeny tartó, és egy cippzáras tasak
ami a farzsebbe és mindenféle lehetetlen helyekre begyűrt cetliket hivatott tárolni.

Február a Vízöntők hava, és a tél temetésé.
Előbbiekből már két családtagot felköszöntöttünk, és a magam részéről a telet is
elbúcsúztattam, a hagyományos farsangi fánk sütésével.

Jöhet a tavasz !

5 megjegyzés:

Anyus írta...

Nagyon ötletes és praktikus ez a füzetborító, mennyi cetlik, fecnik szoktak a zsebeinkbe lenni:):)

A fánkról nyami nem is beszélve:)
Tényleg jöhet a tavasz:)

Nyafkamacska írta...

Remélem, fánkot sorsolsz és én nyerek :-)

Abile írta...

Szívemből szóltál... én is nagyon várom már! :o)
Ez a füzetborító csudaklassz ötlet, naggyon tetszik!

ZsuKa írta...

nagyon szép a füzetborító! Nagyon tetszik! :-)

bruercsi írta...

Nagyon szép a borítód és még ezt is megtudtad bolondítani Mmamás-ra! :)