2010. március 19., péntek

Az úgy volt.......



Hogy varrtam egy táskát , ami függöny anyagból van, jól pakolható, A4.- es méretű
és nagyon örültem neki, mert a darabos anyagokból ki kellett spekulálni mi módon valósuljon meg.Aztán ez lett belőle.Szerintem vállalható.
Igaz hogy még nincs gazdája, de elfér a raktár készletben, majd előbb utóbb
valakit keresünk hozzá.

Megmutatni azért nem tudtam , mert nem nagyon tudtam mozogni.
Most is csak korlátozottan.
Történ ugyan is az elmúlt vasárnap reggeli után lepakolva az asztalról
bele hajoltam a hűtőbe :(
Nem kellett volna , mert úgy maradtam. Na most kínomban elkezdtem magamon
sírva nevetni, Apa meg szaporán hm...háát káromkodni , hogy mi a fenének kell nekem nyüzsögni. Felállítottam a diagnózist : becsípődtem!
Ismerem , volt már többször is, erre való szerek arzenálja van a gyogyós fiókban.
Mindjárt egy tapasz, fel és nyugalom abban a pozitúrában ami megy.
Na hát nekem a nyugalom nem megy :)
Reggel és este a Zuram mindenféle bű-báj kencékkel masszírozta .
Szerencsére még csukott ablakok vannak, mert biztos csodálkoztak volna a járókelők
mikor csak azt hallják , hogy egy nő azt ordítja hogy : jaaj , uhh, ssssssz, áááá,
mindezt fejhangon :)))))
Nah és a gyerekek mellettünk ? Miért kiabál a mama ?
Az első két nap a puszta érintés is fájt, még ma sem tudok úgy igazából
széket kitöltő kényelemben ülni, minden mozdulat nehéz.
De azért nap nap után érezhetően javulok.
Remélem jövő héten már ismét harcra kész leszek, már itt fektemben megszövögettem a terveimet konkrét stratégiám van függöny mosásról, ablakpucolásról, stb..........
Hiszen itt a tavasz , gyönyörűűűűűűűűűűűű !!!!!!!!

16 megjegyzés:

Abile írta...

No, azért még csak óvatosan tessék a függönymosásra gondolni!! Inkább, majd ha jobban leszel!

ZsuKa írta...

gyógyulj! a függönyt meg szerintem hagyd még egy kicsit :-)

Sziranszki írta...

Mielőbbi javulást kívánok! Milyen rendes a Zurad, hogy még masszírozott is! :) A függönyt nem vállalja?

Survivor írta...

A táska szokás szerint fantasztikus!
Mielőbbi gyógyulást kívánok!!!

Jutus írta...

Együtt érzek,sajnos tapasztalt vagyok a témában és pont ezért "hagyd a munkát másra"!!!:)
Pihengess és tervezgess,de csak óvatosan!:DD
Nagyon szép lett a táskád!!!

Ida13 írta...

Mi az, hogy vállalható ez a táska?
Együttérzésem a derékkal kapcsolatban. Inkább 2-3 nap extra pihenő, mint aztán visszazuhanni a bajba!

Μαιρη írta...

I like very much your bag my dear! Μου αρέσει πολύ η τσαντα σου αγαπητή μου!

mmama írta...

Köszönöm , igyekszem megfogadni a tanácsokat:))

De nem lehet mindent Apára zúdítani,
sokat dolgozik, és segít is itthon.
Ééés még masszíroz is :))))))

Ενχαριστφ για τηνεπισκεφη,
χαιρω πολυ

ezkriszti írta...

Jajj, hogy mindig van valami.

Silerika írta...

Gyönyörű a táska, biztosan találsz majd arra érdemes személyt...! :o))
A "becsípődéssel" csak óvatosan, én is sajnos tapasztalt vagyok, és a pihenés gyógyír a bajra. Persze egy segítő gyógymasszázs a "drága emberedtől" is használ

@X írta...

nem szeretnék "okoskodni!" ( mint gerincsérvvel műtött)- meg kell(ene) szokni- bizonyos mozdulatokat EGYENES DERÉKKAL végezni ! - nem hajolni, hanem egyenes derékkal leguggolni vagy akár letérdelni!
( 2 db. bevásárlószatyor !- benne a súly egyenletesen elosztva) - és sok-sok trükk! (Ja!- orvossal történő megbeszélés után !!!! - gerinctorna! - NEM öntevékenyen belekezdeni! ) - talán ennyit !
Jobbulást! - és sok odafigyelést !

bruercsi írta...

A táska szuper! STOP!
Tetszik a szalaghímzés rajta! STOP!
Tessék a fenekeden maradni! STOP!

xlliann írta...

Nagyon együtt érzek veled és mihamarabbi gyógyulást és hasonló szépséges alkotásokat!

Lonci írta...

Gyors gyógyulást kívánok, a táskát büszkén vállalhatod (én is vállalnám):))

krókusz írta...

Gyógyulást, mielőbb... a táska nemhogy vállalható, hanem igenis nagyon jólsikerült :-)

Zsófimamája_Gabi írta...

Exi!
Tessék magadra vigyázni, mert csak egy van belőled! Jobbulást kívánok!
Gyönyörű a táska:))