2010. március 1., hétfő

Elkészült..................


A terítőről objektíven és szubjektíven .
No lássuk :elsődlegesen.
Keresztszemes technikával készült.
A minta hossza 38 cm, a szélessége 33 cm.
67 színárnyalat kavalkádja van bele varrva.
19 db tű, a jó öreg hímző ráma , egy szálvágó,
és a Nagymama nagyítója volt a segítségemre.
Január 15. én kezdtem el és Február 28. án fejeztem be.

Másodlagosan :
Mikor a mintát tervezgettem , begyűjtöttem többet is.
De mivel már csak én ilyen renitens vagyok, és mert nem szeretek szolgaian másolni
ezért egy kis csavart iktattam bele.
Adrenalin, avagy az élet sója ami a kinyomtatott , más által amúgy nagyon szépen megtervezett mintából nekem mindig hiányzik.
Tudom , lehet mondani nem normális a nőszemély, mert ott van előtte ,könnyű dolga lenne és mégsem azt csinálja. Ehelyett több mintából kivettem elemeket azt összeraktam nekem tetsző módon , ez született belőle.
Nincs minta, csak a kész munka. Ettől lett egyedi.
Nagy a valószínűsége hogy a terítő túlél engem.
Bizonyára fogják hallani az unokáim jó párszor, " vigyázz rá ezt még öreganyád csinálta ":)))
Mint fentebb említettem január közepén kezdtem hozzá. Szinte megszállottan.
Azt hiszem ránézésre is látszik hogy ez nem egy sarki leány, nem egy egy estét betöltő program.
Aki csinált már bármit ami nagyobb lélegzetvételű volt az tudja csak igazán hogy minden munkában eljön az a pont amikor úgy érzi ,hogy mi a fészkes fenének kellett
nekem ebbe belefogni. Mikor ezen a holtponton átlendültem és a színes pacákból
összeállt a minta nagyon örültem hogy mégis hozzáfogtam és be is fejeztem.
Pedig nehéz csábítás súlya nyomott, hogy csak egy icike -picikét mást csináljak, mert
egy sikeres árú csere után Bruercsitől egy csomó érdekes, új dolgot kaptam.
De tántoríthatatlanul továbbra is arccal a terítő felé böktem, csak egyre böktem.
Meg kell mondanom van benne hiba . Nekem is van születési hibám, és ismerek még pár mást is aki vígan él ilyennel.
A többi dolog már csak a varrógépre vár, a szélét kell megcsinálnom.
Mondhatni a munka 99 % -ban elvégeztetett.
Most kedvtelve nézegetem.
Még nem volt mosva vasalva, de Apának is tettszett, annak ellenére hogy jó párszor
mondta az elmúlt hat hét alatt hogy Ő már kivágta volna az ablakon és nem molyolna rajta nagyítóval.
Nos , tanúi voltatok egy terítő születésének.

11 megjegyzés:

ezkriszti írta...

Te raktad össze a mintát is!? Aztán jó sokat hímezted... Mondjuk minden nagyon pepecs munkával járó kézimunkánál eljön az a fázis is, amikor már muszáj befejezni, pont a rengeteg belefektetett idő, energia miatt.

Zsófimamája_Gabi írta...

Gyönyörűűű! Nagyon nagy kitartásod van, hogy rá sem néztél másra.
És mi lett azzal a sok tűvel? Elkoptak, törtek?:))

Lonci írta...

Gyönyörűűű, gratulálok a türelmedhez:)

bruercsi írta...

Akkor most már értem miért nem írtál most annyit, mint szoktál... se ide, se magánba :)
A mintát is te tervezted????????
Szegény menyeid, kapaszkodhatnak, hogy a nyomodba érjenek! :)))
Gyönyörűséges, nekem az tetszik benne a legjobban, hogy tér hatása van, fény-árnyék játék...
67 szín? Az nagyon nem-kevés!!! Azokat is te válogattad össze?

ZsuKa írta...

Ez valami csodaszép! :-)
Fantasztikus! :-) Gratulálok és óriási csodálatom Neked! :-)

xlliann írta...

Ez nagyon jól sikerült, le a kalappal előtted! A kitartásod az akaratod győzött.
Ismerős ez a sarokba hajítási szándék:-))

mmama írta...

Köszönöm !

Bruercsi nekem szerencsém van .
Két kiváló Menyem-lányom van.
Szoktam Nekik készíteni ezt azt.

Survinyek írta...

hű meg ó meg há meg mittomén még mi.
Hosszú percek óta keresgélem az állam, lengetem a kalapom és nem jutok szóhoz!!!
Fantasztikusan gyönyörű!!!!!
És azért, hogy te is tervezted meg, külön csodálatom!
Egyebet nem tudok elmondani.
Látnál, megértenéd :)

mmama írta...

Óóóó )) úgy látom súlyos félreértések vannak !!!!
Nem én terveztem!
Csak innen onnan összeszedett mintákat úgy tettem egymás mellé ahogy azt jónak találtam.
Innenn egy rózsa, onnan egy tölcsér virág , stb....
A szinek nem hűek az eredetivel, bár sokat vettem, a meglévőt is fel kell használni.

A tűk sem koptak el , szolgálnak tovább.
Köszönöm ismét a tetszés nyilvánítást, és most visszatérek a földre:))

Passzió-Merida, Ida írta...

Minden elismerésem!
Nekem ez egy évig tartott volna.

Amaranta írta...

Megérte szerintem is, gyönyörű és egyedi lett!