2010. április 6., kedd

M I X ...........




Elmúlt az ünnep.
Még azt megelőzően is jött hozzám postás.
Megosztom Veletek amit kaptam.
Jolimamától érkezett a hajócsipkés tojás.
Finom, míves , aprólékos munka.
A keresztszemes képet Abilétől kaptam.
Kis vidám figurák, jókedvet sugároznak.

Az előzőleg feltett gyöngy gobelin Évitől való.

Nekik is mind azoknak akik e-mailban
küldték jókívánságaikat még egyszer nagyon köszönöm.

Mostanra már házhoz ért a közelmúltban készült munkám is.
Amire az nem is jó kifejezés hogy munka .
Öröm varrás volt, egy gyűrűpárna , egy eljövendő esküvőre.
Mint a visszajelzésekből értesültem elnyerte a tetszésüket.
Egyszerűt és különlegeset szerettem volna.
Fehér szatén az alap szív, saját fodrával. 25 db. szatén rózsa
díszíti, mindegyiken egy csepp harmat van gyöngy formájában.
Valamint a két gyűrű felkötő masni.
A 26. rózsa szárral levelekkel a Vőlegény ruhájának fazonjára készült.
Őt elfelejtettem fényképezni, de ne legyen nagyobb baj soha.

Az idő ronthat a hangulatunkon, de a múlása vissza vonhatatlan.
Virágban a kertek, és a kertek alján játszik velünk a tavasz.
Én is megyek játszani :))

8 megjegyzés:

Hencsilli írta...

Mmama nézz be hozzám, van neked ott egy díj :)

Abile írta...

Tyűűűha! Fel sem tűnt, hogy ilyen görbén varrtam körbe... :o( Csak most a fényképen! :o))
Puszillak!

Barbi írta...

A gyűrűpárna álomszép és az ajándékaid is!

Naponta gondolok Rád drága Mmama! :D
Minden este megsimogatjuk/pusziljuk az angyalt Ábellel, anélkül nincs lefekvés! :D

LARION írta...

Köszönöm a bíztató soraid! Kedves vagy....
Most azon aggodalmaskodom, hogy hogyan és milyen ételeket készítsek, hogy ne legyen nagyobb bajság......
Minden jót!

Μαιρη írta...

Hello Mmama!Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη!

bruercsi írta...

Mennyi szép ajándék ide-oda...!
Nyami, szinte érzem az illat orgiát a kerítés tövében! :)

Lonci írta...

A gyűrűpárna meseszép:)

Μαιρη írta...

Kedves Mmama! Visit my blog to take an award! Koszi! Στο μπλογκ μου σε περιμενει ένα βραβείο!