2010. április 23., péntek

Melissától........



Nagy öröm ért ma !
Már már elveszettnek hittem .
Nagyon messziről, Denverből érkezett a csomag.
Több mint egy éve jelentkeztem Melissánál egy PIF - re.
Az abból eredező három saját jelentkezőmet már rég el is felejtettem, hiszen mindenkinek elküldtem a kis ajándékát.
Ma viszont a postás hölgy beszólt hogy amennyiben nem megyek a csomagomért
ami 1 hónapja ott van a postán akkor vissza viszik.
Megjegyeztem neki hogy - és honnan kéne tudnom hogy ott van -? mert értesítést
nem kaptam , és szinte állandóan itthon tartózkodom.
Erre Ő : Ja !!?? voltam szabadságon is és helyettesítettek !!
Erre az én agyamat öntötte el a xar !! / gratula a nem kézbesítőknek /
Apa lovagias módon azonnal elment érte.

Egy nagy duci boritékkal jött haza, és széles mosollyal :))
Anyukám már Amerikából is ........???????
Mikor megláttam a feladót nagyon nagy örömben törtem ki .
Melissa gyönyörű dolgokat küldött, nézzétek.
Egy gyönyörű és nagyméretű PW csoda, egy csíkokból varrt rizses zsák,
egy kis hímző készlet fonallal , mintával, egy " nagymama virágoskertje "
tűtartó, egy kis varrott mágnes dísz, és egy kis zacsi apró gombocska és kitűzők.
Nem utolsó sorban egy PW. képeslap a kedves soraival.

Most nagyon örülök ! Belegondoltam mi van ha vissza viszik :(

Melissa ! Thank You !

Melissa csodálatos dolgokat készít, ha kíváncsiak lennétek Rá:

www.melsownplace.blogspot.com


15 megjegyzés:

Julcsi írta...

És már a boríték is milyen szép!
Lehet irigykedni?:)
(Tegnap emlegettünk Natival:D)

Rita írta...

Hüha, ez a quilt nagyon igényes!!! Jol látom hogy kézi aplikácio és tüzve is kézzel van??? Rengetek munka van benne, nagyon szép ajándék!!!!

mmama írta...

Julcsi inkább Melissára lehet irígykedni, mert ahogy

Rita jól látta pontos , szépen megmunkált alapra kézi aplikáció és kézi tűzés is emeli a szépségét a darabnak . Nagysága 80 x 80 cm.
Rengeteg dolgozhatott vele.
Nézzétek meg a blogját milyen munkái vannak. Na akkor lehet sárgulni:))

Μαιρη írta...

Πολύ όμορφο! Εσύ το έφτιαξες?

mmama írta...

Μαιρη !αυτος δωρο στελνει Μελισσα Αμερικη .

Jutus írta...

Gyönyörű szép munka és a többi ajándék is csodás!!!Még jó hogy nem postázták vissza!:))

MARIKA írta...

Csodálatos szép munka amit kaptál kaptál :)Ennyi szépség !!
Nem is vagyok sárga csak , csak egy kicsit

Mel írta...

Yay!! I'm so glad the package arrived!! It was my pleasure to make the quilt for you and add some other fun items!

F.Gina írta...

De jó ! Legalább a Tiéd ideért ! Az enyémet elvitte a posta ördöge :((

Zsófimamája_Gabi írta...

Nagyon szép munka! Szerencse, hogy rád talált!

N Zsuzsa írta...

Hát ezért a gyönyörűségért kár lett volna! Micsoda munka és kreatívitás! Én is tiszta sárga vagyok, de azért veled örülök. (A Postát nem minősítem, én is tudnék mesélni!)

Strugamano írta...

Ez a patchwork csoda tényleg gyönyörű!

Abile írta...

Gyönyörűséges ajándékok! Milyen rendes a postás, hogy rákérdezett, hogy szükséged van e rá! :o))))

Anyus írta...

Gyönyörű ez a quilt takaró! És a színei is nagyon szépek.

Juhizs írta...

Tudjuk, hogy a postás mindig kétszer csenget... vagy egyeseknél egyszer sem? ;-)
Gyönyörű ajándékok :-)