2010. április 8., csütörtök

Özön...............





Mondhatom kétféle is :)
Bár az első özönt nem terveztem, de így esett.
Hencsillitől kaptam egy díjat.
Mint " Született tehetség " hi-hi ha az lennék
talán az elmúlt 59 év és 10 hónap alatt ez
kiderült volna :)))))))))))))
Minden esetre az hogy rám is gondolt megtisztelő,
de nem illet ez engem.
A másik két díj Μαιρη ajándéka .
Ezeket is megköszönöm ,ευχαριστω βραβευω !
Aki szeretné tovább pörgetni vigye el nyugodtan.
Nálam megfeneklenek. Megkövetve az adományozókat
sűrű bocsánat kérések közepedte.

A másik özön kicsit mosolygósabb, legalább is
remélem.
Vigyázat ! kirajzottak a boszorkák is :)
Na jó most lehet azt is mondani hogy mindenki magából indul ki .
Mostanában én is sokat vagyok kint :))
Talán hogy ne érezzem magam egyedül ?
Társaságot varrtam magam köré :))))))))
De nyugi mindegyiknek meg van a cél állomása !
Még egy kicsit nézegetem őket aztán
huuuuuúúúúúússssssssss !

9 megjegyzés:

Ilonamamzi írta...

Hú de klassz ez a boszi-parádé!!!!

Μαιρη írta...

Kedves Mmama,nem ertem, add nekem dijat?

mmama írta...

Μαιρη! ευχαριστο πολυ βπβειο καταλαβαινω.

bruercsi írta...

Pedig hidd el, hogy született ügyi vagy! Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint ez az újabb 3 boszi! Az a aprólékos figyelem, pl: cicus, kötött hari...stb.
Példaképem vagy!!!! De nem csak a kreatív mivoltod miatt!!

Lonci írta...

Nagyon bájos boszik lettek:) Még visszajövök nézegetni őket:))))

mmama írta...

Lonci nézegesd csak :)

Na de Erika !:))

Zsófimamája_Gabi írta...

Nagyon vidám kis társaság!:))Nálad mindig csak ámulok-bámulok! Tetszenek nagyon!

Hencsilli írta...

Született tehetség vagy és kész !! ::)) Nagyon jók a boszik!

Kaoka írta...

És az egyik huss, nálam landolt. :))))
Nagyon szépen köszönöm, annyira édes, hogy hihetetlen. Ilyen kedves és kis jópofa boszit, még nem hordott hátán a világ. :)