2010. április 14., szerda

A póló 2.


Nem nem ismétlek !
Ez egy másik póló.
Az anyagot tegnap kaptam.
Egész este fogdostam, morzsolgattam hogy mire
tudom használni.
Végtelen önző módon megint magamnak csináltam belőle
egy pólót.
Jó öreg gépem nem rendetlenkedett vele , szépen varrta
ahogy én akartam. Mert ezek a trikó anyagok nem egyformák ám a varrógépek meg
válogatósak.
Úgy nyúlik ahogyan kell, kellemes a tapintása, és ez egy jó nyári szín .
Szabással varrással eltötyörögtem rajta vagy egy óra hosszat , viszont fél éjszaka gondolkodtam milyen legyen a fazonja. Ilyen lett!

11 megjegyzés:

Ilonamamzi írta...

Nagyon szép, nőies lett!!

Exit írta...

Fejjel együtt jobb lenne! :-)

mmama írta...

Exit ! lehet hogy megrémülnél :))

bruercsi írta...

A betyárosát!
Tökéletes fazon!! Nagyon jól áll! Bírom, hogy Nálad milyen gyorsan követi a tett az elképzelést!! :)
Ez a póló fazon nekem is nagyon bejönne, Te ezt csak úgy fejből rittyentetted vagy volt hozzá kész szabásmintád? (Bár, ahogy most jobban belegondolok, téged ismerve saját kútfejből pattant ki ez a fazon, bizti!! :)) )

Hencsilli írta...

Nagyon jó lett és jól is áll neked ez a fazon! Ügyes vagy!

Jutus írta...

Nagyon ügyes vagy,szép elegáns lett!!!:)

Μαιρη írta...

Πολύ όμορφο kedves Mmama!

mmama írta...

Köszönöm szépen Lányok és Uram :)
Erika jól érzed, szabásminta a fejemben van, az olló meg a kezemben.

Ευχαριστο πολλυ Μαιρη !

zazálea írta...

Nekem nagyon tetszik, nagyon jó, hogy így tudsz varrni!

Abile írta...

Tyű... ez igen! Nagyon helyre kis darab lett!! És persze ilyen alakon meg különösen csini! Gratulálok! :o)

N Zsuzsa írta...

Nagyon csinos!! Persze ehhez alak is kell! Neked jól áll!