2010. április 11., vasárnap

A póló.......


Évekkel ez előtt kaptam egy szép darab, jó minőségű, jó textúrájú
vastag pamut körbehurkolt kelmét, a nem nyúlós fajtából.
Mi tagadás nem örültem neki . A színe miatt.
A világítós diszkó zöld és a láthatósági mellény színe keveredett benne.
Itt hánykolódott a szerencsétlen. Tegnap lomtalanítás volt, és az azt megelőző napokban rendeztem a ruhákat . Eltettem a télieket elővettem a nyáriakat miközben
szorgalmasan pakoltam a lomtalanításra szánt cuccot.
És a kezembe került ez a darab pamut anyag. Villámként hasított belém a gondolat.
Festés !!!!!!! Volt itthon sötétzöld festékem és a gondolatot tett követte.
Tekerve, csavarva , hajtva, hogy valami minta is legyen rajta.
Ahogy száradt , úgy nézegettem milyen lett. A világítás le jött róla, és egész elfogadható lett legalább is úgy találtam. Ezen felbuzdulva ki is szabtam és meg is varrtam . Így talán hordható lesz.
Lehet hogy még meg is szeretem ?:))

8 megjegyzés:

Jutus írta...

Ezt nagyon jól kitaláltad,szerintem szuper lett,nagyon tetszik!!!:)

ezkriszti írta...

Megunod, bemártod majd barnába. Ki van ez találva!

MARIKA írta...

Nagyon jó lett !
De szerintem nagyon ne pakolj el hhíííídeg lesz a jövő hét:((

Ilonamamzi írta...

Igazán vidám kis darabot alkottál, gratulálok.

Edina írta...

Nekem is tetszik! :)

Jolimama írta...

Igazán nagyon jó lett, és jól is áll.
Ahogy írta ezkriszti, ha megúnod, átfested:-)

Abile írta...

Nagyon csinos pólót varrtál magadnak! Szuper jó lett a festés...

evanet írta...

Nagyon szuper lett, nekem nagyon tetszik a szine is.
nagyon ugyes vagy, ismét csodásat alkottál