2010. április 18., vasárnap

Zsuzsi másodszor.............







Megpróbálkoztam már ma egyszer Zsuzsival.
Ám a blog kisördöge kiírta hogy nem működik valami.

Akkor most fussunk neki még egyszer :
Zsuzsi 100% textil . Kékfestő ruha , vászon alsó nemű,
valamint filc cipő az öltözéke.
Haja vastag kötő fonal, teste a már pólóként kipróbált,
univerzálisnak kinéző anyag.Tenyerén minden vonal látható,
ujjacskái hajlanak, körme van.

A kék szem mintájául a cica szem színe szolgált:)

A felsőbbrendűséges tekintete nem utánozható, így
csak macska tud nézni:))
( benne van a tekintetében : mit fényképezel engem ,
úgysem nézek oda )

Zsuzsit még 2 hétig őrzöm, mert melegében elcseréltem.
Beültetem majd eme táskába és együtt mennek majd
új gazdájukhoz.
A tulajdonlás megszűnik , de az alkotás öröme az enyém marad.

A héten nem tétlenkedtem , most viszont egy kis más elfoglaltság is kell.
A sok eső után hirtelen nőtt gazt likvidálni kell.
Közben gyönyörködöm a naponta változó kertecske szépségeibe.

11 megjegyzés:

Μαιρη írta...

Αγαπητή Μμαμα! Η κούκλα σου μου θυμίζει τα παιδικά μου χρόνια, τότε που στο σχολείο φορούσαμε τη μπλε ποδιά!!!

Ilonamamzi írta...

Csudajó nő ez a Zsuzsi!!!!

Anyus írta...

Egy újabb gyönyörűség, a szeme valami fantasztikus!!

Lonci írta...

Zsuzsi szenzációs lett, nagyon tetszik, mint egy igazi lányka:)

Zsófimamája_Gabi írta...

Zsuzsit még titokban tartom a találkozóig, addig én is izgulok mint egy gyerek:))
Tényleg olyan a szeme, mint a cicáé:))

katafolt írta...

Nagy huncut ez a Zsuzsi ! A pofijáról egy közeli fotót mutathatnál azért...

mmama írta...

Μαιρη αγαπητη !νει σχολικος ρουχο και
κοριτσακι.

Mamzi a talin megnézheted életben,

Gabi meg haza is viszi:))

Kata feltettem a képtárba egy közelit is.

Köszönöm a véleményeket.

Μαιρη írta...

Kedves Mmama, έλα από το blog μου. Σου έχω βραβείο!

Μαιρη írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Abile írta...

Dejóóó lett!! És a táska is fantasztikus!! Én csak irigykedem... hogy Te mennyi mindent varrtál az utóbbi időben!

bruercsi írta...

Magdikám!
Zsuzsik amúgy is a gyengéim, van egy nekem is élőben...:))
Nagyon szép lett a "lányod"! Jól látom, hogy még gyűrűt is kapott? A táska anyagai valahogy ismerősek! :))
Szuli még mindig egy csoda számomra, imádom és olyan jó, hogy őt lehet dögönyözni, kényeztetni, a mi Lüszink nem hagyja magát, teljesen szuverén egyén lett. :( Pedig Őt is úgy szeretném simizni...