2010. május 13., csütörtök

Ezt is egy kicsit + azt is egy kicsit.........


Nem tudom mi van velem nem szoktam ennyi mindenbe belekapni.
Most van egy keresztszemesem amin csak az osztás van meg csinálva.
Van egy fél pár guberálós kesztyűm, egy mezítelen babám, és egy
nyers szalaghímzésem ami majd szép korában táska leend .

Gyanítom hogy mind ez a csavargások és a jó idő eredménye együtt véve.
Ha nem vagyok itthon ugyebár nehéz haladni bármilyen munkával is.
Ha viszont kint vagyok akkor kertezek, bogarászok, palántáztam , nyírtam, nyestem,
ami után a kezem kritikán aluli lett.
És nem szívesen ülök fent a szobában a varrógép előtt , olyan tevékenységet csinálok amit kint lehet.
Ezért a kötés és a keresztszemes élvez előnyt.
Nincs is mit mutogatnom, hacsak nem a félkész dolgokat, hogy lássátok azért ha lassan is de haladok.
Szeretném kihasználni a jó idő minden percét, mégpedig úgy hogy nekem is jó legyen.
Áldás csak olyan munkán van amit szívből csinálunk.
Ehhez tartom magam .

8 megjegyzés:

Luna írta...

Egy újabb szépség :)
Kiváncsi vagyok, milyen ruhát fog kapni!! :)

MARIKA írta...

Na majd most jönnek az esős napok :(
Beszorulsz a varrósodba kész lesz itt minden nem kell sokat várni !!!

Ilonamamzi írta...

Exi! Nagyon szép lesz mind, akármikor is készülnek el.

Abile írta...

A hétvége időjárása ragyogóan alkalmas lesz arra, hogy mindent be tudjál majd fejezni :o))

Anice kötős blogja írta...

Azért a képen láthatóak nagyon szépek.Mutatják milyen sokoldalú vagy. Majd a jó idővel biztos be is tudod fejezni (nem most, hogy esik-de én ezt a tavaszi esőt szeretem)

bruercsi írta...

Miért nem lepődök meg sokoldalúságodon??? :))

fpárduc ugrásai írta...

Olyan jó olvasni a Találkozóidról. Szívesen ott lettem volna én is a nagy talin, de idén nem jött össze...
De majd jövőre!
Már most bejelentettem itthon hogy azt a napot nem adom!!!!

Gyönyörű a szalaghímzésed!
Milyen anyagra hímezted?

A Babát pedig láttam a fórumon.
Nagyon tetszik.
Egyre jobban megmozgatod a fantáziámat, hogy én is szeretnék egy ilyet megalkotni.

mmama írta...

Köszönöm szépen a bizalmat miszerint
hamar kész lesz minden.
Való igaz az időjárás nem cicizik, csak esik csak esik, és most bent varrok .

Párducka ! minden találkozásom más volt és mind nagyon jó!
Bánhatod hogy az idén nem jöttél:(
A szalagos japán PW. anyagra van hímezve.
Mindenki tud mindent csinálni , csak legfeljebb még nem tud róla.
Csinálj TE is babát, nem nagy ügy.