2010. június 2., szerda

Június !


Beköszöntött a nyár :-)
Nem érzem , de tudom. Hivatalból vagyok köteles tudni.
Ugyanis a létezésemet hitelt érdemlő okiratban a mai nap van megjelölve:-))
Mivel ez a kicsi blog is az elmúlt napokban volt két éves, egyáltalán nem demokratikus módon, ám inkább " az erősebb kutya.... hm.... van fölül " elv alapján döntöttem úgy hogy összevonom a két évfordulót természetesen az én napomra.
Ééés ma együtt ünnepelünk !
Nos háát érdekes ez a nagyon kerek szám. Pont annyi amennyi a súlyom.
Mit mondjak a súlyommal elégedett vagyok. / ilyet is ritkán ír ember /. Nem az én érdemem ez genetika. Köszönet az Ősöknek.
Az éveim számát pedig emelt fővel igyekszem elfogadni, és viselni. Tehetek mást ??
Próbálom legalább normális mederben tartani agyi állományomat és nem teljesen elhülyülni. Nem mindig sikerül maradéktalanul:-)))))))) de rajta vagyok !
Ebben sokat segít az hogy fiatalokkal és gyerekkel vagyok körülvéve és edzésben tartanak .Szóval jól érzem magam ebben a kissé kopott , gyűrött, viseletes kölcsönbe kapott porhüvelyben. Bízom benne hogy még sokára kell vissza adnom:-))))))

Elgondolkodtam azon a rengeteg öregekkel kapcsolatos közhelyeken .
Pl: mindenki annyi éves amennyinek érzi magát , vagy jó az öreg a háznál még ha egy kicsit hülye is.. stb.
Amíg tudunk szívből nevetni magunkon addig a jó oldalon vagyunk.

Nekem mégis egy sok évvel ezelőtti főnökasszonyom emléke kúszik a homloklebenyem mögé, amint süvöltve reagált a korát illető lesajnáló tekintetünkre, miszerint " vegyétek tudomásul kétféle nő van, fiatal és bölcs ". Majd az ajtót ránk csapva visszanyitotta azt, és besziszegte " kedveseim ti még nagyon fiatalok vagytok
itt mind".
Szégyenkezős mély csendben tettük a dolgunkat tovább.
Mindannyian merítettünk az esetből.
Azóta nem érdekel hogy ki hány éves, idős vagy fiatal. Nem ez a lényeg !

És ha kívánhatnék valamit, ha álmodhatnék egy szépet, mert én merek nagyot álmodni :-)))))))

" S hogy a holnap se legyen csupa gond,
De kezdődő és folytatódó bolond kaland,
mely egyszer véget ér ugyan ,
ahhoz is csak jókedvet adj Uram "

Garai Gábor

26 megjegyzés:

Sziranszki írta...

Boldog születésnapot kívánok elsősorban Neked, meg a blogodnak is! Legyen szép napod (még nagyon-nagyon sok szép napod)!

Kataca írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok Neked, kívánom hogy váljon valóra minden, amit szeretnél!

Ilonamamzi írta...

Kedves Exi! Isten éltessen sokáig ilyen bölcs humorral, boldogságban, és sok sok gyönyörű kézimunkával!

Zsuzsi írta...

Kedves Magdi, utólag boldog névnapot, mostanra pedig nagyon boldog szülinapot, Isten éltessen sokáig!

Aledi írta...

De jólesett olvasni!
Boldog szülinapot!

Kriszta írta...

Nekem is nagyon jól esett olvasni :) Kívánok én is nagyon boldog születésnapot!!

mmama írta...

Kedves Lányok !
Nagyon köszönöm a jókívánságokat, remélem valóra válnak.
Zsuzsi a névnapi jókívánságot be speizoltam júliusra, én akkor tartom:-)

csutkailda írta...

Drága Mmmama!
Isten éltessen még nagyon sokáig, szeretetben, boldogságban,és kívánok még nagyon sok szépséges alkotást.
Az alkotó élet öröme sugározzon rajtad keresztül!!! :)
Szeretettel:Ilda

Μαiρη írta...

Καλό μήνα!!!

ezkriszti írta...

Boldog szülinapot kívánok!
Ez most a kerek?

mmama írta...

Μαιρη ! ειστε πολυ ευγενικος .

Köszönöm a további jó kívánságokat is.

leda írta...

Drága Mamma! Isten éltessen sokáig! :)
Köszönöm a gondolataidat!

Tigrislilijom írta...

"Mindenik embernek a lelkében dal van
és a saját lelkét hallja minden dalban.
És akinek szép a lelkében az ének,
az hallja a mások énekét is szépnek."

Szép kerek ünneplést kívánok ehhez a szép kerek évfordulóhoz :-)
Szeretettel

MARIKA írta...

Minden álmod és vágyad váljon valóra szeretetben ,egészségbe és boldogságban !
Tudod az álmok valóra válnak!!!
Boldog szülinapot !

Kicsianya írta...

Isten éltessen sokáig mindkettőtöket!

Csigi írta...

Nagyon boldog születésnapot!!

bruercsi írta...

Drága Magdikám!
Isten éltessen sokáig egészségben, boldogságban, jó kedvben, nagy családod körében!!!!!

Zsófimamája_Gabi írta...

Ha a névnapi köszöntésem nem jól datálódott,akkor most fogadd el a szülinapokra!:))

Sok szép tartalmas évet kívánok, ebben a cseppet sem kopott-gyűrött-viseltes por-blog-hüvelyben:))

xlliann írta...

Kívánok sok,sok boldog szülinapot!

Abile írta...

Kivánom, hogy még nagyon sokáig éljél egészségben, boldogságban Családod és Barátaid legnagyobb örömére! Puszillak!

PBea írta...

Nagyon boldog szülinapot és blogfordulót kívánunk!
Sok puszi:Pamuk Bözsi:))
Bea

Jolimama írta...

Ó, hogy én ezt nem tudtam - de csak eddig:-)

Nagyon boldog születésnapot kívánok Neked, jó egészséget, hogy még sokáig tudj szépeket alkotni.
Szeretettel Jolimama

mmama írta...

Mindenkinek köszönöm a jókívánságait.

ZsuKa írta...

kicsit megkésve, de annál nagyobb szeretettel:
Nagyon Boldog Szülinapot! Nagyon jó Egészséget és sok-sok Boldogságot kívánok Neked! :-)

Ircsi írta...

Kedves Exiefo
Élek a mondással 8 napig érvényes és igy kivánok neked legalább még egy ennyi évet amenyit megértél erőben, egésségben, boldogságban
Isten éltessen !!!
A blogodat is tud mindig tele irni nagyon szeretem olvasni ha ritkán is de vissza olvasok !!
Minden napod legyen szép mosolygos, humoros
Puszi

mmama írta...

Köszönöm szépen a " pót " jó kívánságokat is, igen igyekszem mindig vigyázni hogy " szépen szóljon az ének " és jókedvvel, derűvel nézni a jövőbe.