2010. június 26., szombat

Nyár van nyár.................





Akkor is ha kitekintve nem ezt látjuk, és nem is nagyon érezzük.
Akkor is itt a szünidő . Megítélése vegyes. Vannak családok ahol
problémákat okoz a gyerekek felügyelete .
Nagyon nagy összetartásra és pontos időbeosztásra van szükség ha napra pontosan meg kell szervezni ezt a feladatot.Úgy gondolom ez családi dolog.
Én ebben a témában háromszorosan is szerencsésnek érzem magam.
Mikor én voltam gyerek két nagymama, keresztmama és három szomszéd néni volt akik váltakozva őriztek. Soha nem lógott kulcs a nyakamban.
Mikor nekem voltak ilyen korú gyermekeim, akkor is volt nagymama és egy jó pár évet itthoni munkával töltöttem , nem szorultunk segítségre.
Ma mikor én vagyok nagymama szívesen töltöm a nyarat az unokákkal.
Ez az első alkalom hogy egyszerre hárommal .Tudják, többször elmondtam bármikor lehet hozni akárhányat. Persze a szomszédban lakóknak egy picit könnyebb .
Most is ezt az időszakot élem, sok segítséget kapok a Papától.
A tegnapi és a mai nap például ilyen, ezért egy kicsit itt is időzhetek a csendes pihenő alatt.

Ahogy azt előzőleg a csigánál jeleztem is hetedrendű most az alkotás, de azért valamicske készülgetett. Például befejeztem egy füzetborítót .
Így születtek meg a kötöttáruk, mert ugye lesz majd tél is előre kell rá gondolni.
Valamint Csabi kinőtt köntöse helyett varrtam egy jó komplett darabot amibe bele tud majd nőni.
Kétoldalas frottir , némi ferdepánt és a mackós kockák felhasználásával készült.
Az őv vége mint az kiderült nagyon alkalmas " bombázós" játékra:-))
( csendesen jegyzem meg hogy a szörnyek , toák, bazidzsók dirodalmába keveredtem) :-))))))))))))))))))
Csak utóbbi darab ültetett varrógép elé , kötögetni tudok úgy is hogy a szemem rajtuk.
Lassan meggy szüret is lehetne.
Várjuk az igazi jó időt, és reménykedünk.
" Süss fel nap , fényes nap "

11 megjegyzés:

Jolimama írta...

Sajnos, valóban nehéz elhinni, hogy
nyár van.
Élvezd is minden percét az unokákkal, olyan gyorsan felnőnek.

Jók a kötöttek, a sötétebbik melyik szín? Nagyon tetszik az is.
A fürdőköpeny sokáig jó lesz, jó, hogy meg tudod csinálni.

mmama írta...

Jolimama ! azt a fonalat csereberében kaptam, és rögtön a szívembe lopta magát.
Nagyon jó a fogása , 30-70 % ban kevert , a nevét sajnos nem tudom.

A köntösnél két célom volt, hogy sokáig jó legyen, és úgy legyen eldolgozva, megcsinálva hogy van még két gyerek akik bele nőhetnek, kitartson.
Remélem sikerült.

Az élvezettel kapcsolatban:
nem mondanék igazat ha nem vallanám be néha huzogatják a bajuszomat :-)))
De amúgy nagyon aranyosak.

Rita írta...

Jajj, az a meggy!!!! Nekem mindent elvitt a vihar, ill a cseresznyefán maradt pár szem, de azok meg még éretlenül penészednek, felrepednek :-(((

Mammka írta...

"( csendesen jegyzem meg hogy a szörnyek , toák, bazidzsók dirodalmába keveredtem) :-))))))))))))))))))"---már én is hallok a 4évestől olyanokat,amik nekem kínaiak.:)Pedig nincs is Tv-jük,"csak" számítógép.
Szuper nagy kincs vagy nagyitárs!!!!!

Zsófimamája_Gabi írta...

Exi! sosem árt előre felkészülni a rossz időre. Mostanában inkább csak az van:((

Jó unokázást!

Μαiρη írta...

Μ' αρέσουν τα κεράσια!!!

erifili írta...

Λατρεύω τα κεράσια, μου αρέσουν πολύ τα πλεκτά σου, μα πιο πολύ το μουτράκι μέσα στο Μπουρνούζι, να το χαίρεσαι.

Abile írta...

Csudaszépeket alkottál az unokázás mellett! Most már itt a nyár, lehet majd pancsolni is a gyerkőcökkel. :o))

Lambros írta...

Υπέροχες φωτογραφίες ... Συγχαρητήρια !!!

Survivor írta...

Kreatív blogger díj!
Tőlem, Neked :)
Az indoklásért és a díjért "átvételéhez" kérlek látogass el a blogomba :)
http://survivor69.blogspot.com/2010/07/elmaradasom-kreativ-blogger-dij.html

fpárduc ugrásai írta...

Látom, azért az alkotás sem marad el! Most, hogy már több mint egy hete igazi nyár van, kiszabadultatok a négy fal közül.
Azt is látom, hogy megelőztek a díjjal, de nem baj, azért tőlem is megkapod! Itt át is veheted: http://fparducmesei.blogspot.com/2010/07/kreativ-blogger-dij.html
:D
További szép unokás nyarat!