2010. augusztus 27., péntek

Állatkert .....................


A héten túltengtem :-))
Ez már a harmadik bejegyzésem.
Ígérem hogy legközelebb három hét alatt csinálok egyet:-)

Hosszas időpont egyeztetés után , tegnap felkerekedtünk unokákkal ,menyekkel és hát vitték a mmamát is az Állatkertbe.
Kétlépcsős megoldás volt először Pestre három unokákhoz, mi a vidéki versenyzők:-))
találkozás aztán onnan indulás a célhoz, ami messze nincs , csak hát a közlekedés, parkolás nehézkes.
De leküzdöttük ezt is. a Ligetben egy integető " alkesz " magán parkolójában találtunk helyet, majd oda sétáltunk. Addig kis különítményünk másik fele sorban állt a jegyért.Mire az aprajával oda értünk egyből bemehettünk.
nagyon szép ápolt a kert , én régen jártam benne még pesti lakosként .
Sajnálom hogy elég drága a belépő jegy , így sokan csak kintről bámészkodhatnak befelé.
A fiúk nagyon élvezték a dolgot, mi folyamatosan létszám ellenőrzést tartottunk.
Szinte állandó volt az ilyen és hasonló összetett mondat : nevedaszádbaerremegyünkholvagymármindjártkapszstb..........................
Öten ötfelé tudtak menni. Két óra magasságában KO .volt mind .
Aztán bepakoltuk a gyerekeket és a 17 kg os babakocsit, és 10 perc alatt már a pesti "otthon"- ba voltunk.
A gyerekek ebéd után alvás pihenésbe mentek, és mi "lányok " beszélgettünk , míg hazaérkezett a családfő( kicsi fiam ) .
Gergő olyan jól érezte magát ott is maradt unokatesókkal játszani .
Estér értünk haza jól elfáradva. "Kismenyem" nagyon jól uralta a kocsit a hosszú úton, mivel odafelé nem volt tökéletesen elégedett a GPS el hazafelé én voltam magam GPS:-))))) Egész úton ezen nevetgéltünk:-)

A képen Gergő a legidősebb okos harmadikos nagy fiú, balján édes testvére a huncut Somci, jobbján az unoka tesó a higany mozgású Csabi odabújva a hátsósorban csendes megfigyelő Danihoz és az elől üllő szöszke Bencéhez akik kétpetéjű ikrek.
Ők az én unokáim .Büszke vagyok rájuk, nem lehet nem szeretni hisz az enyémek , a mieink.
Jó volt így együtt látni ismét Őket.

Ritkán családozom így célirányosan, bocsánat de ez kikívánkozott.

12 megjegyzés:

MARIKA írta...

Nagyon szép napotok volt még ha egy "kicsit "fárasztó is :))
De az ember lánya mindent meg tesz hogy az unokáit boldognak lássa .
Vagány szép unokák !!
Légy nagyon ,nagyon büszke !!
..Még egy ""kislányelférne ""nem ???
Aztán utol is érnél !!

Ilonamamzi írta...

Klassz kis csipet csapat!

Zsófimamája_Gabi írta...

Jó kis kirándulás!
és megsétáltattad az új tunikádat? :))
Az enyémek is kirándulnak most bp-i nagynéninél, ott is vannak programok: Szentendre, Városliget, Cirkusz, Vasút-múzeum, meg még több:))Persze szerda óta, nem egy nap:) Ma este megyünk értük, szerintem ők is halálosan fáradtak lesznek.
Állatkertbe évente kétszer eljutnak, mert "örökbefogadó szülők", és kapnak ingyen belépőt szülői értekezletre:)Ez megunhatatlan program.

Rita írta...

Hüha, 5 kisfiu....minden tiszteletem! Mint gyakorlo nagymama mondom :-))) Még egy huncut kislány azért beleférne, nem? :-)))

mmama írta...

Persze hogy beleférne, de én csak kibic vagyok :-)) annak pedig tudvalévő hogy semmi sem drága :-)

Gabikám nem voltam kiöltözve , csak játszó ruhában voltam én is.
Farmer és póló .
A képtáramban augusztusnál van még kép, aki kíváncsi.

mmama írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
mmama írta...

Itt bénázok 2x nyomtam meg ugyanazt:-)))))

bruercsi írta...

Szép napotok volt, az már biztos!!! Hát igen, sajna az állatkert lassan megint csak a felső tízezer huncutsága lesz, a fenébe is...
Hi-hi! Somcinak még a szeme sem áll jól!! :) Szerencsések az unokáid, szuper nagyijuk van!!!

Jolimama írta...

Ne csökkentsd a beírást, inkább minél többet mesélj:-))
Olyan jó olvasni, látni:-))

F.Gina írta...

Kívánok holnapra jó bulit, és sok-sok szép évet még egymás mellett !
Köszönöm a levelet, nem tudok ott válaszolni, valami baja van a citromailnek :((
Sajnálom, hogy nem jössz, de ez tényleg sokkal fontosabb :))
Puszi Gina

mmama írta...

Biztos elfogult vagyok, de köszönöm.

Gina a más irányú jó kívánságot is köszönöm.

Ibcsy írta...

Nagyon aranyosak az unokák. Gratula hozzájuk:-)Az Állatkertben mi is most voltunk, és nekem nagyon tetszik. Bár nem olcsó! egyek megnézem a többi képet is:-D