2010. augusztus 16., hétfő

A fül...........




Úgy kezdődött , hogy az idő vasfoga megette kisfiam hátizsákját.
Maga a szóban forgó hosszú évekig nagyon jól szolgált tiszta bőr alkotmány volt.
Most már bevallhatom hogy már újkorában is nagyon tettszett nekem .
Főleg a sok cipp a sok zseb na és a füle :-)) számomra megtestesítője volt a fülek fülének.Gyönyörű kemény kivájt ujjnyomokkal kopás álló stb..........
Egy szép napon kérdé a gyermek : Anyám mielőtt kidobnám e roncsot megnézed kell e belőle valami ? - Naná hogy megnézem - Akkor elvisszük , jött a válasz .
Amint a kezembe kaparintottam hmmmm... mit mondjak mintha egy darab aranyat kaptam volna , azon kívül szépen kibontogattam a cippeket , bajonetteket .
Megvolt a "gomb" keresni kellett hozzá "kabátot" :-))
Meg is találtam elég hamar. Adva volt a rég készült x szemes és úgyis egy utazós
öszvér táskát szerettem volna. Háti -váll-kézi funkciókkal.
A képhez ragaszkodtam ami a mozgásteret szűkítette, ezért ezt az egyszerű formát és anyagot választottam. Csak téglalapokból és csíkokból áll . Kívülről négy különböző méretű zsebe van , belsejét kettéválasztottam egy lappal amin két kis zseb is van,
azt hiszem jól pakolható . És hát a lényeg a FÜL rajta van .
Négy rétegű minden idoma . Lehet hogy jobban várja hogy útra keljen mint én ?

Félkész munkáim is vannak a mobil horgolás is növekszik báár nem tudom mikor éri el a kívánt 1, 90 cm-t , és készült egy baba fej is, kinek személyiségét még burkolja jótékony homály.


8 megjegyzés:

Abile írta...

Amindenit!!! Ez a táska nagyon jól sikerült! Látszik, hogy komoly érzelmi szálak fűztek hozzá... vagy csak a füléhez??? :o))

Jolimama írta...

Sok szép utat kívánok Neked, hogy használni tudd:-))

bruercsi írta...

Jóól van! Illik hozzád ez a táskád is! Ilyet biztos nem lát másikat a reptéri dolgozó!!!! :)
Na, de mi van a talpaddal?

MARIKA írta...

De nagyon jót alkottál megint :)ja mint mindig !
Tényleg talpilag hogy állsz ???
Vagy csak a
fül érdekelt most:::)))???

Dia írta...

hű, ezt már nevezem!!! Fantasztikus lett!

Anyus írta...

Gyönyörű dolgokat készítettél.
A táska fantasztikus, és a baba is nagyon szép lett a haja csúcsszuper:)
A horgolás pikk-pakk elkészül:)

mmama írta...

Köszönöm a sarkam már jól van csak egy kicsit " repedt" :-))

Andikám neked pikk-pakk :-))

Amaranta írta...

Az a táska nagyon szupi lett! Le fogják a válladról írigyelni :-)))