2010. augusztus 10., kedd

M I X ...........





Jól kezdődött a hetem :-((
Az idén sem úsztam meg a szokásos nyári kerti balesetemet .
Szeretem ha van pár szál vágott virág az asztalon egészen a fagyokig.
Tegnap kimentem vágni a hátsó kinti kerti papucsban , semmi nem látszik ki a lábamból csak a sarkam. Nna azt sikerült egy homoktövis tüskének úgy szétvágni hogy 4-5 cm os vágás lett a bal sarkamon. Persze hogy nem tudok ráállni mert azonnal elkezd mindenféle rondaság jönni belőle. Most a szöcske és a balett táncos nászából született bárki meg irigyelhetne :-)) ezt nem mutatnám meg :-)
Mivel a pedált tudom nyomni a jobbik lábammal is, elővettem egy rég készült hímzést és értelmet adtam neki. évekig nem tudtam mit kezdeni vele, most egy egyszerű szatyor lett . Olyan tulajdonosa lesz aki nagyon szereti a hímzéseket de csak beszél róla, most majd nézegetheti is, és a papírjait szállíthatja benne.Egy teljesen egyszerű zsák , belseje piros pöttyös béléssel. Hátulja egyszínű piros.

Elkészült egy füzetborító is tetején egy read works hímzéssel, és egy kis azsúros alátéttel.
Hm.. talán piros korszakom van ? :-))))

Közben dolgozom egy keresztszemesen is. Célom volt vele, és miközben varrtam rápillantottam egy több éve elkészült szintén keresztszemes munkámra ami egy párnára volt ráfércelve , várva jobb sorsát.Egy mediterrán hangulatú képről van szó.
Hirtelen elhatározásból leszedtem és már munkába is fogtam.

De ez majd a következő bejegyzésben lesz....................

Három díjat is kaptam a közelmúltban ismét.
Az adományozóknak nagyon nagyon köszönöm hogy megtiszteltek vele.
Én mindenkinek oda adnám, aki blogot ír bármilyen témában és kitárja a világ elé
azt hogy mit hogyan csinál , az kreatív. Kiemelni nem tudok senkit.
Kérem hogy fogadjátok ezt el tőlem.

14 megjegyzés:

ZsuKa írta...

gyógyulj gyorsan!

MARIKA írta...

Örülök ,hogy újra hallani rólad :)
Mmama az a hímzett táska levett a lábamról!!!
Nagyon szép munkák készültek itt még ügyeletes nagyi voltál:))

MARIKA írta...

Jaj a lábadról meg s feledkeztem a sok gyönyörűség láttán!!
Vigyázz rá és pihi!!!

Anice kötős blogja írta...

Gyógyulást kívánok, de nem mehetek el szó nélkül a szép munkáid mellett. A redwork is nagyon tetszik, de a kalocsai mégjobban.átértelmezted és modern köntösbe bújtattad. köszi a látványt

Μαiρη írta...

Ολα αυτά εσύ τα έφτιαξες? Χίλια μπράβο!!!!

Kaoka írta...

Jobbulást kívánok, sajnállak, hogy így megjártad. Hihetetlen miket vagy képes produkálni. Csodálatos szépek a hímzéseid.:)

Jolimama írta...

Jaj, vigyázz Magadra! Hiányozotál...

Csodálatosakat készítesz, öröm nézni.

Lonci írta...

Gyógyulást kívánok, az "egyszerű zsák" nagyon szép tatyó lett:)

bruercsi írta...

Magdikám! Remélem már jobban vagy! Hihetetlen vagy! Fogadjunk, hogy már egy évre előre tudod, miket akarsz készíteni! Sose pihen a kezed, az agyad!

Nyafkamacska írta...

Gyönyörűeket alkottál megint!

A lábadnak gyors gyógyulást kívánok!
Nem kéne orvosnak megmutatni, ha csúnyaság jön belőle?

mmama írta...

köszönöm szépen az elismerő sorokat.

Jolimama ! én sajnáltam legjobban:-(

Μαιρμ ευχαρισω !

Erika pihenni majd por alakban :-)

Nyafka köszi az aggódást de de..
szóval inkább nem megyek. Az nekem jobban árt :-))
ma már jobb, az idő megold mindent.

atira írta...

Nagyon szép az a táska.

Abile írta...

Mielőbbi gyógyulást kívánok Neked! Szépséges munkák születtek nálad! :o)

Amaranta írta...

Hú! Elkiabáltam az előző bejegyzést, jobbulást a lábadnak! Én a lábujjaimat rúgom szét, napi rendszerességgel :-((

A munkáid viszont gyönyörűségesek!