2010. augusztus 25., szerda

Tunika............


Nyári dolog nyár végén.
Logikus , nem ? :-)) Ami késik nem múlik..............
Szoktam varrni magamnak, de mióta megkaptam hogy könnyen mutogatok mert papírom van róla tanultam a varrást (is) ,azóta csak indokolt esetben teszem.
Oka van.
Ezt az anyagot a csere-bere játékban kaptam még a télen.
Láttatni szeretném hogy nem került rossz helyre , sőt pláne még jól is érzem magam benne, első belebújáskor jó érzés volt hogy rajtam van.
Az enyém:-)
Sokáig töprengtem a fazonon, nem szeretem a tucat holmit.
Aztán ez lett belőle. Nincs szabásminta, két téglalap , egy négyzet, három vékony csík, és a rózsa szirmok. Nem bonyolult . Csak a vállán van összevarrva, az oldala nyitott, fűzött.
Az elején V alakban 45 fokos dupla kámzsa beállítás van egy nyílás takaróval.
A díszítő rózsa levehető, vagy máshová is tűzhető.
Az anyag nehéz , jó esésű viszkóz selyem. Nehezen tűrte a varrást, de én voltam az erősebb..................:-))

15 megjegyzés:

Survivor írta...

jujjjjj de nagyon teccik!!!!! :)

Ilonamamzi írta...

Nagyon elegáns, és nem tucat darab az biztos.

maca írta...

Nagyon csinos kis darab, és a fazonja is különleges!

Naomi írta...

Nagyon csinike! :o)

erifili írta...

Υπέροχη.

F.Gina írta...

Remekül áll !

Nyafkamacska írta...

Tényleg nem bonyolult :-)
Nagyon ötletes, csodás darab.
És remekül áll.

Zsófimamája_Gabi írta...

Hát ez (is) nagyon-nagyon:)) Ahogy Tőled megszokhattuk!

Abile írta...

Tyűűű, de csini! Nagyon eltaláltad a fazonját... Ügyes vagy!

Anyus írta...

Nagyon szuper lett:):)

Erika írta...

Nagyon tetszik a színe és a fazonja is! Igazi profi vagy!

bruercsi írta...

Hát ez hihetetlen! Annyira jó látni, hogy megtalálta a helyét ez az anyag Nálad!! Olyan jó ízléssel varrtad meg!!! Nagyon csini vagy benne!!!!

mmama írta...

köszönöm a méltatásokat :-))

Ibcsy írta...

Nagyon tetszik a tunikád, és nagggyon csinos vagy benne:-)))

wattacukor írta...

Ez nagyon csinos darab! Én is jól érezném magam benne. Nagyon jól áll, gratulálok!!! :) Szerintem ne zavartasd magad, igenis mutogasd hogy miket varrsz! :)))