2010. szeptember 10., péntek

Bíborka .







Bíborka története a kabáthoz a gomb esete.
A hajához használt fonalat megláttam és hozzáképzeltem egy babát.
Mikor Passzió Ida látta hogy tapogatom a fonalat , csak sejtelmesen mosolygott:-))
Éreztem hogy ez kell nekem hajnak. Most nem a birtoklási vágy hanem az alkotó lehetőség piszkálgatott.Tudtam hogy mit , csak a hogyan volt kétséges.
Mindene mozogjon, álljon , üljön, öltöztethető legyen, és mutatós.
Elég sokáig csak fejben dolgoztam vele.
Aztán meg komponáltam a lehetséges variációkat.
Mire letisztult az maradt ami látható.45 cm lett.
Mivel a haja minősége beszédes , teljesen visszafogott öltözetet akartam.
Nem harsogó , de ugyanakkor kedves tetszetős, szerethető figurára vágytam.
A cipője külön fejezetet is megérne. A torkos borz sem szívott még annyit:-)
Gondoltam valakire miközben készült, aztán hogy mikor jut el hozzá az már kérdéses.
Addig itthon örülünk neki.

12 megjegyzés:

Lonci írta...

Bíborka fantasztikusan néz ki és a ruházata is csodálatos (nem hiába törted a fejed):)))))

Amaranta írta...

Bíborka gyönyörű lett! Látszik rajta, hogy sokat dolgoztál, vele, nem csak manuálisan. Minden részlezte különlege. Amikor szeből fényképezted, régi idők porvcelánbabái jutottak eszembe róla, egy babázó kislá
ny, csipkés ágynemús, régies babakocsi, porcelán babaétkészlet, meg ilyenek. Jó érzés, köszönöm!

A cipő bőrből van?

erifili írta...

Πολύ όμορφη κουκλίτσα.Ειδικά τα παπουτσάκια της είναι υπέροχα.Φιλιά.

mmama írta...

Amaranta ! a cipő saját festésű selyem molinó. Alábéleltem táskamerevítővel és ragasztós flízzel. Mikor rávasaltam összeugrott. Mikor rendesen leanyáztam a dolgot akkor újra kezdtem kétoldalú ragasztós flízzel és kihagytam a merevítőt. Több rétegben ragasztottam addig míg kemény nem lett. Ebben a tű nem siklik............de minden öltést kis laposfogóval ki lehet húzni :-)
Aztán a varrás eltakarására a kis keskeny selyem szalagot varrtam fel egész apró öltésekkel.
Most már csak nevetem magamon.
De csinálok még ilyen fazont mert nagyon tettszik .

Abile írta...

Olyan igazi szeretnivaló... Gyönyörűséges lett! Annyira szeretem, hogy minden babád egy-egy külön egyéniség! Nagyon ügyes vagy!!

Aledi írta...

Hú, profi, mint mindig. Tényleg különleges az a fonal. A cipője, ruhája részletesen kidolgozott, szuper. (Nekem is van ilyen virágos anyagom, szeretem :)

PBea írta...

Annyira szép lett!!!
Még a szöveg olvasása előtt néztem azt a cipellőt és sejtettem,hogy írtó macerás lehetett,dehogy ennyire...De csak az első nehéz,most már jöhet a sorozatgyártás:))))
A ruha is gyönyörű,finoman elegáns, látszik,hogy szívvel-lélekkel készült(mint a többi babád is)!

bruercsi írta...

Drágám!!
Egy újabb karakter került ki a kezeid közül, nem is akármilyen! A méretén elcsodálkoztam, mert nagyobbnak gondoltam a képek alapján!
Bármit írok Bíborkával kapcsolatban, csak ismételném magam! Mindig meglepsz! Ha ma lennél pályakezdő, biztos javasolnám Neked a "sztájliszt" vagy "dizájner" pályát!!

mmama írta...

erifili !
παπουτσακια δυσκολα δουλεια

Köszönöm a véleményeket .

mmama írta...

Ercsi ! a sztálisztség és a dizájnerség nem az én világom, hiányzik belőlem az a + ami bennük is az :-)

PBea ! a sorozatgyártást élből elutasítom brrrr.........
legfeljebb csak hasonló lesz, de nem ilyen.

PBea írta...

A "sorozatgyártást" én is úgy gondoltam:)hisz minden baba egy külön egyéniség és a ruhájuk is egyedi:)

Zsófimamája_Gabi írta...

Nagyon csini lány Bíborka! Olyan, mintha az udvarlóját várná:))