2010. október 1., péntek

Október + még sok más....................






Reggelre kelvén igazi őszi hónapot kezdtünk.
megjelentek az első boszorkák is, kint kerengenek a kertben:-)
A macskás Helénke , a tökös Szerénke :-))
Semmi különlegesség nincs bennük , a boszorkány társadalom egyszerű képviselői.

Szintén ma reggel vettem észre hogy kaptam egy díjat.
EXIT szerint kreatív vagyok. Köszönöm szépen .
Sokat jelent hogy pont egy tanár ember aki fotózik, rajzol és fest ,
gondolja ezt rólam. Ám az hogy hiányolja a régi dolgokkal foglalkozó bejegyzéseimet
igazán megmelengette a szívem.
A díjról magáról annyit hogy név nélkül , aki akarja vigye magával, én tavaly és tavaly előtt is megírtam magamról már mindent, a rossz pénzt talán kevesebben ismerik mint engem :-)

Drága Tanár Úr !
Kedves Exit !
Nem is gondoltam hogy érdekelnek életem megélt dolgai, történései, bár már más is ösztökélt írásra. Sokan irtóznak a hosszú bejegyzésektől, én meg ezért tartóztatom magam ezektől. Ezért csak ha nyomós okom van , akkor emlékezem .

Katica foglalkozott ilyesmivel , én írtam is egy jó hosszú - hogy volt - történetet
külön neki.
Aztán csapott belém a gondolat hogy ami nekem az élet, a fiatalabbaknak történelem.
Ha valóban érdekel valakit valamilyen múltbéli téma , nagyon kérem vesse föl nekem
ígérem nem hagyom szó nélkül .
Jelöljetek meg témákat Pl: öltözködés, iskola, munkahely, szórakozás, ünnepek ,stb.
Tudok írni róluk , persze csak a teljesség igénye nélkül és az én kendőzetlen stílusomban.

A héten nem csak bosziztam hanem kertészkedtem is.
Nem nem , most nem sérültem le :-)
Rendeltem Szőregről Meilland ( bokros, vágó rózsa) töveket.
El is ültettem őket és téli álomra előkészülve várakoznak.
Ha nem fognak elfagyni gyönyörűek lesznek, kettőnek a képét megmutatom.
Legalább a látványuk melengessen minket belülről, mert kint már a krizantémok
vették át az uralmat.
Bár ők is szépek csak más a hangulatuk.

Szép napsütéses hónapot kívánok !



10 megjegyzés:

Zsófimamája_Gabi írta...

Csini "csajok":))

Ilonamamzi írta...

Hú de klassz kis boszik, vajon mit varázsolnak majd Neked?
Egyébként én is kiváncsian várnám a "meséidet".

mmama írta...

Ica !majd meglátod hogy mit varázsolnak :-)
Milyen téma érdekel ?

@X írta...

(4.) Én pedig köszöntöm a "szépkorúakat" az Idősek Világnapja alkalmából! - állítólag a zene Világnapja is van ?- is időnként azt sem tudom, hogy mibe kezdjek/fogjak bele... ( legtöbbször "semmibe")
Akit "érintene" ez :
Feladatok Szót sem, hogy lassan a virágokat is be kell(ene) hordani,- (lepermetezés után...) stb.
Kiakasztott boszorkák nem fogják a madarakat elriasztani ?
(magot is kell(ene) venni... madáretetőt kirakni...hamarosan...)
Gondok, csak a gondok... :-) :-)

Ilonamamzi írta...

Exi! Tulajdonképpen mindenre "vevő" lennék, semmit sem akarok kizárni. A családod történetéről írt sorozatod nagyon tetszett, további folytatásra is kiváncsi lennék.

Katica írta...

Tudod jòl, hogy engem is minden èrdekel, amit irsz, akkor is, ha hosszù. Sőt!
Irj bàrmirol, ami eszedbe jut, ès ami elmesèlheto nagy nyilvànossàg elott. Szivesen fogadnàm a nok èletèrol szòlò elbeszèlèst, milyen volt pl. akkoriban szulni, gyereket nevelni? Milyen volt az òvoda, iskola? Milyen szòrakozàsi lehetosègeitek voltak a kulonbozo korokban, gyerekkènt mit jàtszottatok, nagyobb lànykènt hovà jàrtatok, hàzas asszonynak volt-e valamilyen lehetosège a szòrakozàsra?
Milyen volt az eskuvo akkoriban?

Exit írta...

Ritka az, hogy a nagyon hosszú bejegyzéseket végigolvasom a blogokban, de a Te bejegyzéseid a kellemes stílus és az érdekes történet miatt kivételesek. Szívesen olvasnám bármelyik említett témakört, de ha mindenképpen választani kellene, talán az iskolát választanám (valamiért :o] )
Előre is köszönöm!

mmama írta...

Kedveseim ! megtiszteltetésnek veszem, és reszkessetek mert komolyan is veszem , hogy írni fogok az emlékeimből.
@x nem tudom hogy a " szép kor "
hol kezdődik, mindenesetre köszönöm a hatvanasok nevében is a köszöntést.

A feladataimat rendesen végzem.
Múlthéten lepermeteztem , és behordtam a növényeimet.
Már csak a muskátlik vannak kint.

Kitettem a madár etetetőt, még kaja nincs benne csak alma .
A boszik csak a fényképezés erejéig voltak kint, nem riogatni, arra itt vagyok én :-))

Nekem ezek a tevékenységek nem gondok, szívesen teszem.
Én még a növényeimmel is szoktam beszélgetni. Ugye hogy riasztó vagyok ?

Jolimama írta...

Mindig örömmel olvasom a blogodat. Jó itt Nálad:-)

MARIKA írta...

Nem fogok (unk) reszketni tud meg !!
Mert nagyon szívesen olvasom életed egy egy szép emlék részét ,amit közre adsz .
Ja a boszik meg tök jók a cica vigye őket mert valakinél bíííízti ,hogy landolni fognak:))