2010. november 11., csütörtök

Borítók............




Jól írtam , borítók !
És nem én borítok senkinek , semmit, sehová :-)
Békés természetű vagyok. Általában :-)
De mikor úgy december 20. tájékán az én jó Uram megkérdezi
- Teanyanincsvalamidmégennekmegennek?- ( munkakapcsolatra értendő )
Na ilyenkor azért össze tudom húzni a szemöldökömet és még akkor is haragosan nézek ki alóla ha nem is olyan bozontos mint a " naptár lady" - nek :-)
Megelőzendő ezt az idén jókor hozzáfogtam a kisebb ajándékok gyártásához.
Tavaly szondáztam. A mappa borítókat mindenki kedvelte.
Aki tavaly nem ezt kapott az most majd részesül belőlük.
Hármat már csináltam. A témát a leendő tulajdonos adja.
A fedő lap belső felén egy húzós zárral csukódó zseb van.Apró fecnik, és majd beírom, felírom, elteszem, papírkák tárolására.
Egyik sem megy üresen egy bele passzoló spirál füzet van benne.
Tudom hogy nem tökéletesek , mégis úgy érzem hogy még ha csekély az értéke akkor is többet tud mintha elmennénk a nagybani áruházba és ott megvennénk egy kartont
a legolcsóbb borból és gépiesen " letudnánk". Nem is szeretem ezt a kifejezést.
Persze egyben kelepce is a dolog, a bort tovább lehet ajándékozni :-))
Háát így járnak/jártak a kedves ajándékozottak, püff neki :-))

10 megjegyzés:

Amaranta írta...

Ezek döbbenetesen jók lettek! Megint olyan érzésem van, mint sokszor, ha ilyen megfoghatatlanul szép dolgokat látok. Ember ilyet nem tud, vagy cCsakis akkor, ha tündér kevert valamikor a családfába.

mmama írta...

Jaj Drága Amaranta hangosan nevetek itt a gép előtt:-))))

bruercsi írta...

Drága Magdikám!
Nagyon szuperek az alapanyagok és, az, ahogy füzetborító lett belőlük, az nagyon egyéni, abszolút rád jellemző! Kedvencem a japános! :)

Anyus írta...

Nagyon szuperek lettek:):)
Mminden tulajdonos nagyon fog neki örülni.
Van még egy kis idő a reprezentációs ajándékok készítéséhez:):):)

Silerika írta...

Jaj, de gyönyörűek!! Egyik szebb mint a másik! Nem is tudnék választani! :o))

nyusz69 írta...

Kedves Mmama!A segítségedet szeretném kérni! Nagyon tetszenek ezek a borítók és én is szeretnék ilyenek készíteni. Megosztanád velem a folyamatot, hogy hogy is álljak hozzá. előre is köszönöm ! :))

mmama írta...

Kedves Nyusz69 !
Leszabom méretre a külső anyagot +1réteg flízt+1réteg bélést.
Ezeket egymásra fektetem , az elejét díszítem, a szélét pedig tetszés szerint eldolgozom, ezek csak simán össze vannak varrva és kifordítva, de olyat is csináltam már ami ferde pánttal körbe szegett.
Az eleje visszahajtásnál hagyom nyitva, oda kerül a zseb, itt lesz a zseb alja.
Aztán visszahajtva a bújtatókat apró öltésekkel levarrom kézzel.
Sokkal egyszerűbb élesben így leírva.

Zsófimamája_Gabi írta...

Inkább ilyen szépséget, mint bort:))
Szemet gyönyörködtetőek! És igaza van Amarantának tündérügyben:))

Abile írta...

Szépségesek lettek! Sokkal jobb személyreszabott ajándékot kapni és adni is, mint a boltban vásárolható plusz 1. ajándékot!

Murphy írta...

A zseb külön jó ötlet az egyébként is szép borítón!