2010. november 15., hétfő

Egyszerű.


Miközben odakint verőfényes napsütés van és még nem fagytak el a virágok én a télre készülök. Pár este alatt született ez a nagyon egyszerű mellény.
Még mintája sincs mert úgy ítéltem meg hogy ebből a fonalból csak elveszne benne a minta. A magas nyakat nagyon szeretem a vállam is fázós azt is takarja az ejtett váll és jó hosszú is. Leér egészen odáig ahonnét a két lában kinő :-)
A kis csintalankodó bojt egy hirtelen támadt ötlet , levehető .
Ennyi lett volna a maradék a 60 dkg ból. Nem volt több .
A fonalat még a nyaralásunk alatti portyámon turkáltam a Cagliari " ecserin ".
Nem bánnám ha így maradna az idő márciusig és jönne a nyár , de tudjuk nem így lesz.
Én felkészültem a télre. Lehet hogy kéne szólni a hókotróknak is ? Őket mindig váratlanul éri a hóesés és a fagy :-)

5 megjegyzés:

Jolimama írta...

Jó a színe is a mellényednek, biztosan jó meleg is. Szép, tetszik:-)

irenne írta...

Nagyon jó a mellényed !
végre uj regisztrálásal sikeült hogy irjak !
Ircsi

Ágni írta...

Jujj be szeretnék egy ilyet!!! Én egész télen mellényeket hordok, de készíteni nincs időm, pedig valamikor szépen kötöttem, kézimunkáztam.. Nagyon szép!!!

bruercsi írta...

Biztos jól fog állni Neked!!

m írta...

Aranyos írás, szép mellényke:)