2010. november 7., vasárnap

Határtalanul........


Tegnap határtalanul jól telt a napom.
Fent jártam a Várban az évi szokásos foltos kiállításon.
Ez maga egy nagyon jó program, ám ami ebben benne foglaltatik az még jobb.
Ilyenkor ismét lehet találkozni rég nem látott kedves arcokkal.
Volt olyan akivel véletlenül, volt akivel előre megfontolt szándékkal:-)
Az idő is ragyogó volt ami még derűsebbé tette a napot.
Kaptam még meglepetéseket is ám !
Marika már - már mesterien szabad gépi tűzött terítőjét, és a számomra oly kedves és szeretett olíva mintájával díszített gyertyát és( az agyam dobom el tőle) hozzá passzoló gyufát is Abilétől, valamint újabb babaruhára való anyagot és csipkét Bruercsitől.
Nagyon el voltam kényeztetve :-)

Azonban én ám egy hős vagyok , (aki nem tudná) !!!!!!!
Az árusok mellett elfordított fejjel közlekedtem, már itthon elhatároztam hogy semmit nem veszek, több okból sem. Mert sok mindenem gyűlik , gyűlöget, és mert tulajdonképpen " nincs is kedvem" :-))

Láttuk Dollányi Annát is a Magyar Foltvarrás Nagyasszonyát, hogy is sikerült volna "elvegyülnie " a tömegben ?
Szép nap volt ez a szombat , remélem azoknak is mind akik meglátogatták a kiállítást így marad meg .
Pár képet készítettem azokat a képtáram novemberi dossziéjában megtaláljátok.
Jövőre Veletek ugyan itt !

4 megjegyzés:

m írta...

Klassz ajándékokat kaptál, biztos megérdemelted őket:))

Abile írta...

Nagyon jó volt újra találkozni! Puszillak!! :o)

ezkriszti írta...

Elkerültük egymást. :-(

mmama írta...

Kriszti ott álltam melletted, köszöntem is .
Majd jövőre...