2010. november 2., kedd

Hm............


Alig sikerült visszailleszkedni a dolgos hétköznapokba, és itt termett az óra átállítás :-(
Csak piszkálgatok, többfélén is de eredmény még nincs :-(
Azonban mertem nagyot gondolni és jelentkeztem Veronika által meghirdetett
Sal- x szemes hímzésre. Januárba indul , és hónapokra jellemző képeket fogunk hímezni.
Azért kedvemre való mert semmi kötöttség nincs benne, van rá egy év terminus .

Remélem hogy végzek vele időben, és nem bíztam el nagyon magam:-))))
Egy év múlva kiderül !

2 megjegyzés:

H. Mária írta...

Én is gondoltam, hogy jelentkezek, de nem tudom, hogy a mintát honnan kell vagy lehet letölteni. Na meg egy-egy hónapot kell elkészíteni, vagy csak egyet?

mmama írta...

Keresd meg Veronikát, minden kérdésedre választ kapsz.
Szerintem vágj bele.