2010. november 18., csütörtök

Hópelyhecske...............


Tegnap egy kicsit elcsavarogtam :-)
Megálltam az újságos stand előtt és legeltettem a szemeimet a kézimunkás lapokon.
Meg is vettem kettőt , egy keresztszemeset és egy horgolósat.
Már a buszon átnéztem , beleolvastam.
El is határoztam hogy fogok belőle ezt , azt készíteni.
Egy kép sehogy sem hagyott nyugodni , megkellcsinálnommegkellcsinálnom.......
Gondolom sokunknak ismerős ez az érzés :-)
Persze ha valami kell az soha sincs épp itthon, így aztán a fagolyó helyett hungarocell golyó lépett életbe, a moher fonal helyett Piroska fonal stb....
A szárnyacskát pedig egy picit én alakítottam át.
Így született Hópelyhecske a kis horgolt angyalka.
Mérete : 7,5 cm
Ma egész nap ezzel " szórakoztam" , de most örülök neki.
Ha valakit érdekel , feltöltöttem a képtáramba a lapból pár mintát.
Nyugodtan lehet használni.

12 megjegyzés:

Mammka írta...

Tünemény!!!!A neve is olyan bájos!:)

Survivor írta...

el vagyok ájulva!!!! Nem tudom milyen lehetett amiről megkívántad, de ennél bájosabb, szebb tuti nem volt! Imádnivaló :)

MARIKA írta...

De kedves :)) Ismerős az azértismegcsinálom (most is ezt élem )!

irenne írta...

Csodálatos.. nagyon édi !!
Aranykezed van !!!!
Pusz
Ircsi

ZsuKa írta...

nagyon helyes! én is csupa ilyeneket keresgélek hetek óta... :-)

Abile írta...

De aranyos lett! :o))

Amaranta írta...

Annyira Mmamamás lett :-) Megnéztem a képtáradban is, és nekem ez sokkal jobban tetszik, mint az eredeti. Nem is tudom leírni szavakkal, milyen érzés látni amint a kezedben tartod... mintha belefészkelte volna magát és azt mondaná: "Nagyon jól érzem itt magam, el sem olvadok."

mmama írta...

Ó köszönöm , nem az én találmányom:-(
Na de tovább gondoltam Hópelyhecskét egy könnyebb változatba, és amint időm engedi megcsinálom és megosztom Mindenkivel.

Ágni írta...

Gyönyörű!!!!!!!

Róbert írta...

Nagyon köszönöm, meg is van!
(csak a férjemnek van google fiókja, azért maradt ott a Róbert név :)

Silerika írta...

Nagyon aranyoska! (Már korábban is megcsodáltam, de a gugli makacskodott. :o( )

Dia írta...

De aranyos lett! Nagyon ügyes vagy!