2010. november 20., szombat

Hópelyhecskéim ................


Mióta Hópelyhecske elkészült azon törtem a fejem hogy lehetne hasonlót csinálni textilből. Sokkal hatékonyabb mint a horgolás , legalább is nekem.
Megcsináltam a kis szabásmintát és most már a saját tervezésű , és elgondolású Hópelyhecskéimet mutatom.
A változások már a ruhácskánál kezdődnek, varrva van a kis minta alapján.
A szárnyacskákat kétoldalú ragasztó és két réteg muszlin segítségével csináltam.
A fejet nem festettem , az első kicsit malacrózsaszínnek tűnt nekem.
Ezeket fültisztító segítségével púderoztam , ugyancsak a lábikókat is.
Kezeket nem varrtam mert egy kicsit box kesztyűre emlékeztetett a legelső.
A hajaknál elengedtem a fantáziámat mind más fazont kapott, és varrva vannak.
Akármilyen fura is tűvel és cérnával , igaz kicsit nehezebben , de ragasztó nélkül vannak ott ahol vannak.
A pofikákat a legvékonyabb rosttal írtam meg .
Nem kell hozzá szinte semmi különösebb tudomány hogy bárki is elkészítse.
Segítségül azért csináltam pár képet a kiindulásról.
Úgy érzem Ők az enyéim, gondolkodtam rajta, dolgoztam vele, tehát mind a négyen az én " gyermekeim".
De nem akarom megtartani magamnak, ezért biztatom azt akinek megtetszik
vigye el, vegye el , készítse el .Feltettem a képtáramba is a segítő képeket.
Örülni fogok neki ha használjátok.
Most egy pár napra vissza vonulót kell elrendelni , ha frontok jönnek és mennek akkor nekem nem szabad mást csak takarékon működni .
De visszajövök ! Ez nem fenyegetés :-)) Bár ezt ki ki döntse el :-))))))))

4 megjegyzés:

Ilonamamzi írta...

Szuper mind, igazi szívvel-lélekkel készült angyalkák.

Jolimama írta...

Nagyon aranyosak az angyalkáid:-)
Öröm rájuk nézni.

Zsófimamája_Gabi írta...

Szépségesek az angyalkák:) de a mamájuknak tessék pihenni!!

Luna írta...

Tünemények!! :)