2010. november 8., hétfő

Szivárványos............




A borult idő elleni orvosság lehet ha színes anyagokkal foglalkozunk.
Kinézni az ablakon nem is lesz időnk:-)
Ezeket a kis minta csíkokat nemrégiben kaptam .
Már akkor valami ilyesmit képzeltem bele.
Ma összevarrtam a 23 db csíkot és lett belőle egy "valami tartó".
Valami biztos jól elfér majd benne mert mérete 27 x 18 x 6 cm.
Mondjuk ismerve leendő gazdáját horgoló cérna és tű, vagy hímző cérna és
valami szép készülő kézimunka kerül bele, kisolló, gyűszű talán ?
Az anyag egy kicsit bársonyosan fényes, nem is díszítettem elég szerintem a sok szín. Ami viszont nem zavarja egymást, olyan szépen szinte egymásba olvadnak.
Van még hasonló csíksorozat, nem ez volt az utolsó.

7 megjegyzés:

H. Mária írta...

Műbőrből készültek? Szépek.

Anyus írta...

Nagyon szépek lettek.

Ibcsy írta...

Nagyon tetszenek. A középső a kedvencem:-)

Erika írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
bruercsi írta...

Hát honnan is olyan ismerős az anyag? :) Nagyon klassz lett! Tudod mi tetszik a legjobban? A cipp megoldás! Nagyon vagány!!

mmama írta...

Lányok ez egy darab, csak két különböző oldallal. 23 db más színű csík egymás mellé varrásával alakult ilyenre.
Anyaga vastag lakástextília.

Erika ! mivel vastag az anyag kellett valami hasonló vastag a tartás miatt a cipp bevarrásához és így oldottam meg.

Silerika írta...

Nagyon vidám lett, és milyen jó felhasználása a csíkoknak!:o))