2010. november 10., szerda

Visszatérve................




Visszatérve a nyaralós játékomhoz, ahol két telitalálatos volt, és én balga csak egyre készültem :-)
"Ketteske" Skolikagi jó megfejtőnek ígértem még egy november folyamán elkészülő meglepetés ajándékot. Hirtelen nem volt semmim , de ha tudom hogy kinek készítek akkor valahogy más , nekem is személyes a készülő darab.
Nagyjából tudtam hogy hová, kihez kerül a "mű" . Próbáltam olyat készíteni ami már előre mutat a jövendő ünnepre, ám azért egész évben rá lehessen nézni, és hordozzon üzenetet is. Így született a Kék Angyal , nem karácsonyi , csak őrző , amolyan szerencsehozó, szemmel tartó.
Elég nagyra sikeredett, kapott egy kék lenvászon öltözéket, szárnyacskát, és horgolt kis cipőt.
Parancsba kapta a feladatát is, menj és hozz szerencsét :-))
Ma szerencsésen landolt rendeltetési helyén, bővítve a " kiküldetésben "lévő
számtalan társának létszámát , akik a Felvidéktől kezdve Sopronon és Budapesten keresztül
Marokkón és Görögországon is át egészen az Újvilágig bezárólag ott vannak a vártán.
Tehát világszerte lévő angyalaim fogadjátok új társatokat szeretettel !
Még egyszer elmondom a varázs szót :


Kék Angyal : múkodj :-))))))

8 megjegyzés:

PBea írta...

Gyönyörű minden apró részlete,engem elbűvölt:))Igazán szerencsés a gazdája!

Ilonamamzi írta...

Olyan, de olyan IRIGY vagyok...

Jolimama írta...

Igazán szép és kedves ez a kék tündérke:-)

Lonci írta...

Ez egy csodálatos KÉKANGYAL:)))

Exit írta...

Biztos, hogy amikor eljön az ideje, akkor majd múkodik! :-)

Zsófimamája_Gabi írta...

Tetszik! Bájos:)

bruercsi írta...

Nagyon szép lett, na de csak egyszerűen "Kék angyal"? Semmi szuper név választás? Na, ez nem jellemző RÁD! :)

Luna írta...

Tünemény :)