2010. december 6., hétfő

Húzás................


Ma mielőtt iskolába indult Gergő "dolgozott " egy keveset.
Kihúzta a három cédulkát nekem a tasakból.
Zsuka
Jutus
H.Mária
Ti kaptok tőlem még az ünnepek előtt egy -egy alkotásomat.
Kérem Jutust és H.Máriát hogy a címét küldje el a mélemre ami megtalálható.
Zsuka címét tudom, hiszen a tavalyi karácsonyi húzogatósban Ő küldött nekem
ajándékot.
Nos ez volt az én egészen mini méretű karácsonyi húzogatósom :-)
Ha csak három embernek is , de remélem hogy egy kis meglepetést tudtam szerezni.

5 megjegyzés:

H. Mária írta...

Ez nagy meglepetés volt részemre. Nagyon örülök, hogy Gergő engem is kihúzott. :) Köszönöm! :)

m írta...

Gratulálok nektek, mmama, köszi a lehetőséget, aranyos vagy nagyon:)

ZsuKa írta...

Nagyon szépen köszönöm, :-)

nagyon megleptél, csak vigyorgok és vigyorgok! :-)

Köszönöm szépen és nagyon szép napot/estét Neked! :-)

mmama írta...

Lányok ma postáztam a cuccost mindenkinek !

Jutus írta...

Nagyon köszönöm,ez aztán a meglepetés!!!Remélem gyors lesz a posta,nagyon kíváncsi vagyok!!!!:)))