2010. december 16., csütörtök

Téli álom.........



Lelassultam !
Mint a maci aki téli álmot alszik:-)
Leteszem a mindenféle készségeket ők is pihenni térnek.
Volt még egy befejezésre váró táskám, régóta csak a füle hiányzott, most befejeztem.
Nem utcai , hanem kézimunkás táskának készült.Olló és tűtartó van az oldalán.
És munkálkodott bennem egy újabb boszi , Lenke .
Elkészítettem a fejét, most még nézegetem , ha még érnek vele kapcsolatban impulzusok akkor alakítom.A teste is készen van a fejemben . Csak akkor csinálom mikor elkap a kedv hozzá.Egyenlőre csak vázlat.
Már begyűrűztek az ünnepek , mindennap valamit kell csinálnom ahhoz hogy ne legyen kapkodás, minden a terv szerint halad.

Mindenkinek kapkodás nélküli készülődést kívánok.

9 megjegyzés:

Ágni írta...

Neked is jó készülődést és szép ünnepeket, jó pihenést!

Lonci írta...

Gyönyörűűűű a táska, a baba folytatására nagyon kiváncsi vagyok:)
Kellemes ünnepeket és nyugodt készülődést kívánok:)))

Jolimama írta...

Gyönyörű a táska:-))
A baba is sokat ígérő!
Nagyon jó készülődést kívánok Neked is.

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Mmama kérlek nézz be hozzám! Van nálam valami nem kézzel fogható számodra:)!!!!

Amaranta írta...

Hova lett a hozzászólásom? Pedig én voltam az belső és meg is jelent :-(

dióhéj írta...

úristen, ez a banya saját alkotás? valami eszméletlenül jó!

irenne írta...

Gyönyörű táska
Ilyen szépet csak te tudsz ..és a boszi az csoda
Jo készülödést
Ircsi

Juhizs írta...

oh... ez a kapkodás nélküli nekem soha nem jön össze :-)
Minden jót kívánok az ünnepekre, békességet, pihenést :-)

H. Mária írta...

Kívánok én is kellemes ünnepeket a részedre!
Nagyon szép a táska is és a nagymama fej is. :)