2011. január 3., hétfő

2011.........


Volt, elmúlt, jött , van .
Ő sem marad , csak egy évet.
Az idő pereg.
Kár is rajta rágódni, lelkizni.
Mindenki elemez és értékel .
Én szeretek szembemenni és az idei szlogenem a következő:

Úgy akarom ahogy lesz ! /és ha nem úgy lesz ahogy akarom , majd akkor és ott alakítok rajta /

Csapjunk a húrok közé .Munka van !
Persze csak szépen átgondoltan, megfontoltan .
Semmi hirtelenkedés.Abból nem lesz jó !
A már megmutatott Lenke fej készül, készülget.
Alakítottam rajta. Lágyabb, joviális vonásokat sikerült belecsempészni.
Ahogy a szemüveggel és a finom fülbevalójával rám nézett Lenkemamzi
lett belőle:-) Szorgalmas , dolgos nénike.
Még egyenlőre szalonképtelen a megjelenése, épp csak egy fuszeklit húzott fel hirtelen.
Azt is a nagy hidegre való tekintettel:-)Catania fonalból kötötte :-)
Lenkemamzi tud valamit ! Lenkemamzi készül valahová!
Idejében szólni fog hol és mikor lehet vele találkozni !

4 megjegyzés:

dióhéj írta...

eszméletlen jó...csak csodálom rendületlenül...ja és persze B.Ú.É.K. :)

Lonci írta...

BUÉK!
A jóságos arcú Lenkemamzi "további alakulását" kiváncsian várom....:)

bruercsi írta...

Lenkemamzi, a jóságos! Hogy én hogy szeretem a jóságos szüleményeid!! :)
Kíváncsi vagyok a fellelhetőségére majd!

Survivor írta...

Boldog új évet itt is :)
Ma már másodjára csodálom meg a nagyanyót :)
Ha ilyen nagyanyám lehetne! :)