2011. január 30., vasárnap

Egy kiállítás története.......




November végén kaptam egy levelet .
Oda volt írva : nem továbbküldött , légy szíves olvasd el !
Mivel CsM. küldte elolvastam. Jól tettem .
Egy kiállítás megszervezése , megrendezése a feladat .
Decemberben alig alig tervezgettünk , aztán eljött a január.
Felpörögtek az események, mint ma megtudtam a levelezés 3000 körül járt ez ügyben.
Pénteken és szombaton megtörtént a berendezés is. Ma a megnyitó.
Alighanem sikerült a befogadó épület miliőjéhez méltó módon megrendezni , berendezni ezt a kiállítást .

Január 16 -án volt 5 éves a kézimunkás topik aminek én 4 éve vagyok tagja.
Nem is topik ez már hanem egy nagy család.
Ezért is sikerült topik Mamánk előtt titokban tartani hogy mi készülődik.
Ma el lett lopva otthonról, nem tudta hová viszik :-)

Volt meghatódottság kiló számra, és aki nem a végeken lakik és mozgásképes az el is jött. Volt harapni való is , és jutott a poharakba is egy kis koccintó :-)
Én nagyon jól éreztem magam . Megint jó volt együtt lenni.
Örülök hogy részese lehettem ennek a szemet és lelket gyönyörködtető közös megmozdulásnak.
A magam részéről itt is megköszönöm topik társaimnak a közös munkát.
Azt hiszem megkezdődhet a vissza számlálás a májusi nagy találkozóra:-))

Remélem akik ott voltak egytől egyig jól érezték magukat.

A képtáramban a kezdettől máig vannak a képek.
És mint a mellékelt meghívó is írja :

Minden kedves érdeklődőt szeretettel várunk.


7 megjegyzés:

Jolimama írta...

Kedves Exi-Magdi:-))
Nagyon köszönöm a kedves köszöntőt, és a segítséget:-))

Marikje írta...

Kedves Exi! nagyon szép beszédet írtál. Pusz Marikje-Marcsi

bruercsi írta...

Nagyon sok színű, változatos a kiállítás, a mennyisége pont befogadható! Ajánlom mindenki figyelmébe.
Köszönöm, hogy ott lehettem a megnyitón! :)

mmama írta...

Jolimama ! én is csak egy kis láncszem vagyok a nagy terítőben:-)

Marcsi, köszönöm. Te meg jót autóztál :-)

Erika örülök hogy ha tetszett .

Marika írta...

Lenkemamzi elindult, megérkezett.
Kötögetés közben pazar gyűjteményt nézegethet.
Kicsit irgykedem rá:-)

lomaquilt írta...

Én is jártam egy ideig a topikba, sőt néhány találkozón részt vettem. Nagyon kedves összetartó társaság. Sajnos engem a foltvarrás időben és tevékenységben elvitt. A sok képből láttam a szép dolgokat. Szivből gratulálok mindenkinek.

mmama írta...

Marika ! igen Lenkemamzi ott ül és kötöget:-) és várja a látogatókat.

Komórka -Marianna ! köszönjük a gratulációt a "nép " nevében :-)
Egy Belvárosi utadon talán beiktatható a látogatás, március elejéig fent lesz.