2011. január 20., csütörtök

Nagyon január............


Ugye ezt érzi mindenki ?
Valamivel fel kell dobni a hosszú sötét napokat.
Próbálkoztam ezzel a kis színes szalag virágokkal.
Azonkívül még vannak betűk, hangok , képek amivel az ember el tudja tölteni az üres idejét , amennyiben máshoz nincs kedve és nincs kötelező tennivalója sem.
Olvasgattam csak úgy , szörfölgetve idegen terepen is.
Rá kellett ébrednem arra hogy ez egy antibog. Nem felel meg a bloggolás normális követelményeinek:-) Nem dizájnos, vegyes témájú, és több sebből is vérzik szakavatott szemnek.
Ehhez értők azt is megállapították hogy az ilyen blog nem él tovább egy évnél.
No para mmama mondtam volt magamnak , majd a közelgő harmadik szülinapon azért egy virtuális "bulit " csapunk :-)
Hogy, hogy nem egy elég messzi , napi problémákkal foglalkozó oldalra is el tévedtem.És nini ismerős nevet látok a kommentek között. Bele olvastam .
Nem kellett volna, parttalan, méltatlan vitát folytattak fiatalok és idősek.
Ebben a nagyon rossz hatással bíró meteorológiai szakaszban , még jobban lehúzza az embert a negatív hozzáállás egymáshoz. Gyorsan ott is hagytam:-(
Elmentem az idegen nyelvű nekem elsősorban kedves görög blogok felé.
Teljesen más a blogolási kultúrájuk mint a miénk. Megnyugszom tőlük, jól érzem magam. Persze megemlítendő hogy nagyon nehezen tudom olvasni , de megéri a kitartás. Így próbálom túlélni a januárt.
Nos ezzel a bejegyzéssel megint dobtam egy lapáttal az antiblogra :-)
Elég vegyesre sikeredett:-)
Sebaj , lesz még jobb is !

1 megjegyzés:

m írta...

Ez nagyon aranyos volt Mmama, és benne van a pozitív hozzáállásod, ami nagyon klassz:) Dehogy anti!
Szépek a rózsák, nekem jót tettek:)