2011. február 2., szerda

Február............



Csendesen belopakodott Vízöntő hava !
Még az előző bejegyzésem okán, amennyire lehet és figyelmem engedi ott járok lélekben
a kiállításon és vissza -vissza idézgetem a mosolygós arcokat, kedves ismerősöket, barátokat. Csak ismételni tudom , aki teheti menjen nézze meg , nem fog csalódni.

Bevallom összekötöttem a kellemest és az ildomost , mert ott randevúztam aki szívemnek kedves és amúgy is közel lakik, vagy épp arra jár . Ezért nekem halmozottan volt az örömöm:-) Arra nem is számítottam hogy még nekem is hoznak ajándékot !
Íme ! A furcsa betűs dolgok ,igen onnan érkeztek egyenesen , méghozzá felhasználandó anyagba csomagolva:-) a kis füles, gombolós
kockában üldögélt az apró macika és hozott magával egy kis zsák iciri-piciri csipeszt:-)
A tulipánon (a csokrot apától kaptam) egy madárka üldögél (úgy kaptam hogy ne mutogassam mert ilyen , meg olyan ) Nem is mutogatom itt is csak azért látszik mert
a tavaszi csokrétámat vidámabbá teszi:-)))) És szerintem teljesen rendben van :-)
Nagyon köszönöm hogy még itt is gondoltatok rám !

Más téma : A "színes fémes hajú " babának a nevét tegnap estig kerestem.
14 javaslat érkezett. Mindenkinek köszönöm hogy segített gondolkodni.
A kört leszűkítettem , úgy mint Sára, Rézi, Zsófi, Stefike, Fruzsi .
Hosszasan nézegettem a babát majd rá kellett jönnöm hogy bizony réz színű a haja
és rézgálic színű a szeme ! Ebből következtettem le hogy a legmegfelelőbb név neki a Rézi. Zsuzsi lett a keresztmama :-) Köszönjük, most már így Rézivel együtt:-)
Rögtön el is kezdett örömében tapsolni:-)
A másik négy kiválasztott nevet elteszem és a következő babáimnál fel fogom használni.
Most fel kell öltöztetni amolyan "rézisen" , rajta leszek.

5 megjegyzés:

Anyus írta...

Nagy nagy gratula a keresztmamának:)

Erika írta...

Nagyon tetszik!

Zsuzsi írta...

Drága Rézi, csókoltat a körösztanyád :D

mmama írta...

Zsuzsi ! meg köszöntük volna egy bejegyzés erejéig , de meglepve tapasztaltam hogy zárt lettél :-(

Zsófimamája_Gabi írta...

Üdvözlet Rézinek:)