2011. február 9., szerda

Naptár........






Novemberben elkezdtem egy X. szemes SAL-t .
Az itthon elfekvő anyagaimból készült.Nem színhelyes, és imitt amott bele is nyúltam a mintába, valamint a decembert teljesen máshonnan vettem.
Szóval SAL is és nem is SAL :-))
Csak a tépőzárat vettem hozzá és a táblát amire rá van húzva.
Azért nem volt ez annyira egyszerű.
Azóta minden nap böktem rajta.
Hiszen nekem nem csak a hónapok , hanem a napok , és a napok betűi is
feladatként jelentkezett. Valamint az összeállítás is.
Ma készen lett. Hasonlóan az eddig készültekhez, a hónap jelzését és a napok betűit
a hónap első napján kell cserélni.
Tanulva az előző kettőből , ez már tépőzáras alul felül.
A hátlapja extra nyúlós trikóanyag. Ez az egész munkának a kulcsa.
Ha nem nyúlik eléggé nem megy rá , ha nagyon nyúlós akkor nem feszül ki.
Ha nem figyelünk a pontos felvarrásnál akkor randa lesz a széle.
Szóval adódhatnak bajok vele.
Az aljára került két gomb is , arra egy kis szütyő amiben az épp nem soros hónapok laknak. Így nem fognak elkallódni.
A második elkészülte után megkérdezték tőlem - mennyiért csinálsz egy ilyet ?-

Semennyiért nem csinálok , csak szeretetből , de azt ki kell érdemelni :-)

Elkészült én örülök , jobban csak akkor fogok ha a tulajdonosai is örülnek majd :-)

6 megjegyzés:

mariann írta...

Olyan ismeros nekem ez a család...:)

mmama írta...

Nem mondod ??? :-))

Ányi írta...

Nagyon klassz lett a naptárad!

Anyus írta...

Nagyon szuper lett:) és a tulajdonosai is nagyon fognak örülni az biztos:)

Széll írta...

Nagyon örülnek!:D
És még egyszer köszi!:D

A szomszéd

mmama írta...

:-)
Puszi a Szomszédoknak ! :-)