2011. március 21., hétfő

Hogy is volt ?

Csak jelezni szeretném hogy vagyok !
Dolgozom , de még nincs mutatható állapotban a dolog.

Történik az élet körülöttem úgy ahogy az másnál , máskor is mindig szokott.
A minap bejelentkeztem az éves nagy laborra , mert nálunk arra is
időpontot kell kérni ! Kaptam : Április 18 . 8 /h :-)

Ezen úgy elidőzött a gondolatom ... hm....... majd jutott eszembe egy régi történet,
és már nem csak a fentieken mosolyogtam hanem a rég történten is !

Vagy húsz éve volt , olyan egészségügyi intézmény amiből addig is és azóta is
egy van kis országunkban. Elő voltam jegyezve szívkatéterezésre.
Jött a behívó, mentem . Esti vizitnél fel lettem világosítva mi fog történni milyen sorrendben. Majd reggel jönnek értem !
Nagyon hosszú éjszaka volt , a zabszem sehol effektussal :-)
Reggel jön egy fiatalember, mosolyog , nyújtja a kezét , köszön és bemutatkozik :
Kezeit csókolom , Borotvás vagyok , nna mondom magamban ha már ilyen kedves nekem is illik, én is állva nyújtom a kezem : jó reggelt kívánok D. né vagyok !
Álltunk egymással szemben , mire megkérdeztem hogy akkor mehetünk ?
Mire Ő , persze csak előbb tessék levenni a bugyit , mint említettem én a borotvás vagyok :-)))))


15 megjegyzés:

Abile írta...

:o)) és azóta is, ha valaki bemutatkozik neked "Borotvás Benedek vagyok" leveszed a bugyid :o))

Barbaral írta...

:))))) Nagyon jó!!!

Én még nem voltam szívkatéterezésen /remélem nem is lesz rá szükség/, nem értem, minek ahhoz borotválni???

mmama írta...

Drága Abile !
:-) most má' minek venném le ? :-))

Barbaral ! mert az ágyéki ütőérbe szúrták be abban az időben a katétert, amit mellesleg 4x próbáltak meg de soha nem sikerült felvezetni.
Úgyhogy azóta is egy időzített bomba vagyok :-)

KZsuzso írta...

Szerencsére már karba is csinálják
Így azt meglehet úszni
Zsuzsó

mariann írta...

Ajjaj, nekem megvolt:)
Marmint a talalkozas a borotvassal:)
De nekem csak a mutoben csinaltak, kozvetlenul a kateterezes elott.
Es meg csak be se mutatkozott az illeto:)
Nagyon jo sztori volt!

Amaranta írta...

Azt hittem ezt mindenhol nők csinálják nőknek, de ezek szerint mégsem. Végül is egy férfi mindennap borotválkozik, egyesek nem csak az arcukon ezek szerint :-)

Zsófimamája_Gabi írta...

Megmosolyogtattál:))

Barbaral írta...

Ja értem:) Én a felkaros verzóról hallottam, de így már minden világos:)))

Barbaral írta...

verzó=verzió:)

bruercsi írta...

Jaj, te még ebben a helyzetben is ismerkedsz!! :)))) Te kis huncut!
Szeretnék adni neked egy pontot, mert nálam Te vagy az etalon nagyon sok tekintetben!! Emberség, józan, paraszti ész, stílus, életfelfogás...
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

bruercsi írta...

Hja! Még elfelejtettem írni:
én epekő műtétre mentem, majd a frász tört ki, amikor nőgyógyászati műtőasztalra kezdtek felkötözni, sehol egy ismerős arc, csak szemek és alattuk maszkok... aki arra járt megkérdeztem, ugye tudják, hogy csak az epekövemet kell kivenni, a méhemhez hozzá ne nyúljanak!!!!

mmama írta...

Na ja ! vannak szituációk amin csak utólag lehet nevetni és felejthetetlenek:-)


Erika ! köszönöm szépen az
"Egy jó szó " - t !

Passzió-Merida, Ida írta...

Hát ezen nagyon jót mulattunk Mercivel. :)

mmama írta...

:-))

Luna írta...

Jó kis történet, jót nevettem :) köszönöm :)