2011. március 26., szombat

Kész.. vége...befejezve......


Na nem az itteni irka-firkának ám !
A virtuális "agymenés" az folytatódik :-)
Ma délelőtt viszont a két hónapig nyitva tartó kiállításunk lehúzta a redőnyt.
Vége , leszedtünk, a lányok a visszaküldést intézik .
Azt hiszem jól sikerült, aki részt vett a munkáival , vagy aki csak meglátogatta
annak szép emlék marad. Személy szerint nekem egy picikét több is, sok kedves arc, az archoz kötődő nevek, na és maga a meglepetés a szervezésben :-))

Emlékeztek Lenkemamzira ? Nem jött velem haza, elment egy ügyes kezű kötögető
társához Ilonamamzihoz:-) Akitől kaptam egy gyönyörű vállkendőt .
Nagyon örülök neki, hazafelé már használtam is !
Ica nagyon köszönöm !

Egyszer minden véget ér.............
De most már biztos mindenki a májusi nagy találkozóra készül friss, új munkákkal.
Akkor Veletek májusban ugyan ott :-))

12 megjegyzés:

Zazálea írta...

:o)))

mariann írta...

Nagyon szep a vallkendod!
Most igazan tudom ertekelni, en is egy csipkemintas babatakarot kotok egy baratnonek, nem ilyen komoly-szep minta, megis rendszeresen elszamolom magam:)
A kismadar a szomszedbol mar csiripelt a "mu"-rol:)

Ilonamamzi írta...

Én duplán örülök: Ezután már sosem fogok egyedül kötni, Lenkemazmi velem lesz. De még jobban örülök annak, hogy tetszik és használod is a kendőt.

MARIKA írta...

Ezt Én is vállamra teríteném :)))
Nagyon szép !!

m írta...

Gyönyörű:)))

Anyus írta...

Nagyon szép:):)

Silerika írta...

Én is a kendők bűvöletében élek, ez is gyönyörűséges!! :o) Tőlem kapsz egy ajándék pontot, illetve "egy jó szót"! :o)http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

MARIKA írta...

Köszönöm az"Egy jó szót "Én magam is adok neked "egy jó szót " egy HAAAAtaaalmas nagy ,nagy öleléssel

Zsófimamája_Gabi írta...

Jó csere:))

Jutus írta...

Nagyon szép vállkendőt kaptál,használd egészséggel!!!:))

mmama írta...

Igen nagyon szép !
Nekem mindenképp jó csere volt :-)
Aztán ???

Marika köszönöm az ölelést !

Vera írta...

Vállkendő is nagyon szép meg a Lepkemamzi is. Megcsodáltam a kötényét is, remekmű. Jó Ilonamamzinak, nem köt egyedül,