2011. április 2., szombat

Piroska.............




Piroska lassan csomagol és költözik....
Fontosnak tartottam hogy leolvasható legyen róla honnan jött !
Remélem látszik rajta.

Nem divat a népi dolgokat szeretni, én valami mást tapasztalok a hozzám érkező kérdésekből , levelekből. Van egy egyre bővülő réteg akit nagyon is érdekel.
Ha odáig fajulna a dolog , segítségül veheti bárki az oldalsávban kattintásra működő képtáramat, ott jól látható fázis fotók vannak . Ha ez nem elég, eddig is bárki bármikor megtalált !
Bár, csak nagyon türelmes alkotóknak ajánlom ezt a fajta munkát.

Én nagy lendülettel, örömmel és szeretettel készítettem.
A megrendelője látta , és tettszett .

Piroska egy vargabetűvel Franciaországban fog lakni.
Ezért is gondosan felöltözött- nehogy má' megszóják- :-))
Van fehér harisnyája, bugyogója, kis alsó, öt darab nagy alsó, rakottas fölső,
ingváll, pruszlik, párta, csizma, gyöngykaláris , és jegykendő, hiszen eladósorban lévő, igen fejlett leányzó:-)

Szőkés vörös selyemfényű a haja . Érdekes hogy a fonalak indítják be a képzelőkémet.
Már tudtam hogy fogok csinálni egy ilyen babát és azon gondolkodtam hogy milyen legyen. Mikor ezt a fonalat kézbe kaptam (ugye Ircsi ? ) akkor tudtam hogy nekem ebből kell hajat csinálnom egy fiatal , színes egyéniséghez.
Így sikeredett Piroska !
Nemsokára búcsút veszünk egymástól .
Isten véled édes Piroskám :-))

Most megint fonalra vadászom , három félére :-))


14 megjegyzés:

Ilonamamzi írta...

Annyira szép, mestermunka. Minden részletében megtervezett és kidolgozott.
Bárcsak minden "dolgunk" ilyen remekmű lenne hazánkban. Gratulálok.

Silerika írta...

Gyönyörű munka! Neked micsoda türelmed van!!!

mariann írta...

Sziv, turelem, igenyesseg, maximalizmus, ket csodalatosan ugyes kez, az van a mi Magdikanknak:)
Megegyszer koszonom itt is, nem tudok betelni vele:)
(Remelem, lesz majd a kornyeken megfelelo legeny:)

Edina írta...

Gratulálok én is!!!!

Lonci írta...

Minden elismerésem a tied - ez valóban gyönyörű munka:)))

lomaquilt írta...

Gyerekkoromban Kalocsa mellett nyaraltam és gyakran jöttek össze az asszonyok egy -egy babát felöltöztetni. kinek csinálták, az valami olyat csinált nekik, amit ők nem tudtak. Élvezetes volt nézni ahogy dolgoztak. Majdnem mindegyik baba külföldre került. Olyan gazdag a népművészetünk, miért tudjuk jobban felhasználni, beépiteni motivumait?

Zsófimamája_Gabi írta...

Essszméletlen szééép:))

Anton írta...

Nagyon szép lett.

Jutus írta...

Gyönyörű munkát adsz ki a kezedből ismét!!!Nagyon tetszik a hímzések kidolgozása és a baba arca is!!!Milyen fonalat keresel?Hímző fonalban bőven tudok segíteni!!!:))

ZsuKa írta...

kedves Magdi

Ezúton szeretnék neked adni egy Jó szó szívecskét!

Zsuzsi

mmama írta...

Ha Antonnak tetszik akkor tényleg jól néz ki :-)

Jutus ! Köszönöm szépen kedves vagy !
Fonalam rengeteg van, de arra várok hogy megszólítson egy -pszpsz .. haj akarok lenni :-))
És akkor jön a többi !

ZsuKa ! köszönöm szépen az "Egy jó szó"- t !

Jolimama írta...

Piroska nagyon-nagyon tetszik, látszik, hogy szeretettel készült.

Köszönöm az "egy jó szót", én is küldök Neked öleléssel. Jolimama

bruercsi írta...

Magdikám! Édes Piroskád igen hejre kis leányzó lett!! Nagyon szép a ruhája, hihetetlenül szépen kidolgozott!! Kérhetnék még egy közeli képet a fejdíszéről? Azt nem tudtam megcsodálni a képtárban sem...

Ircsi írta...

Na ugye :) nem is gondoltam ilyen hamar felhasználod ..Nagyon szép és annyi munka van benne ...
Puszi