2011. május 14., szombat

2011. május. 14. szombat .





Minden évben eljön a május, és annak egyik szombatján elzarándokolunk a Népligetbe.
Van aki gyalog jön, van aki 600km-t tesz meg azért hogy találkozzon "kéztársaival"
(az elvtárs nyomán ) .
Már reggel 10 óra előtt kezdtünk gyülekezni . Ez már az ötödik találkozó volt a topik életében. Kinek mi van a kezében átadja a tapasztalatait , fogásokat, és a kis titkokat hogy lesz az jó, hogy egyszerűbb .
Közben a házi finomságok kóstolgatása is folyik, receptcserékkel , tanácsokkal.
Szerintem nincs aki ne érezné jól magát .
Nézegetjük egymás munkáit, és élvezzük a múló pillanat varázsát, Te vagy az ? Te vagy az ? És vannak a sok éves személyes ismerősök, ott folytatjuk ahol tavaly abba maradt.
Semmi nem kötelező, mindenki akkor jön és akkor megy mikor az neki jó.
Megint nagyon sok ajándékot kaptam, aminek persze hogy örültem , de nem ezért megyünk.Szerintem senki sem. Minden darabot köszönök !!!
Oly annyira belefeledkeztem a társalgásba hogy még képeket is elfelejtettem csinálni.
Teljesen ellazultam:-)) Ez a pár darab lett csak:-(

Jolimama megint azzal zárta az éves beszédét hogy - Jövőre Veletek ugyan itt-
Úgy legyen !

Engem Apa vitt el és jött velünk Athos is. Rendesen viselkedett. Játszott a fűben, és nagyon elfáradt:-)
Rendben hazaértünk.
Jól éreztem magam !


6 megjegyzés:

Zsófimamája_Gabi írta...

Örülök, hogy újra találkozhattunk:) Itt is nagyon köszönöm a "táskát"! Visszakerestem a blogodon, mert tudtam, hogy láttam már valahol:)

mmama írta...

Gabika !
Kötősnek kötős táska :-)

Survivor írta...

Jó volt Veletek megint! És ahogy Jolimama mondta: jövőre Veletek ugyanott :))) És azért közben is és máshol is;-)

És naná, hogy megint lemaradtam valami csodáról és csak a képeken láttam igazán. Mééééé ilyen rövid az idő mindig?

Luna írta...

Jó kis nap lehetett :)

Mammka írta...

Drága Mmama! Néhány napja döbbentem rá,hogy "eltűntél" az életemből....
Visszaálltam az oldalsó sávban levő olvasásra-nem az irányítópultosra-és van,aki kimaradt onnan.
Most nagyon megnyugodtam,mert igen aggódtam érted!!!Már egy órája görgettem az irányítópultot és seholsem volt a blogod. Aztán meglett.:))))))
Puszi!

Iren írta...

Kedves Mmama!
Az iskolám neten való keresése közben találtam rád.Nagyon örülök,mert igazán kedves, jó stílusú blogodat olvasni öröm volt.No arról nem is beszélve,hogy az említett iskolába és tanműhelybe jártam én is 1966-1969 között.Bizony azonos emlékeink vannak.Csak szeretettel tudok visszagondolni azokra az évekre.Akkor lettünk Madách színházba járok,és alig vártuk,hogy lássuk Mensáros Lászlót,mivel az osztályunkkal szemben lakott,csak egy emelettel lejjebb.Éppen most készülünk oszt.találkozóra.A "lányoktól" hallottam -nagy bánatunkra-.hogy az iskolánkat eladták és már az elmúlt évben átalakították.További remek írásaidat várom,és gyönyörű nyarat kívánok a családod körében,-s mint macska és kutyaimádó -állataidat is ideértve.Mankamama