2011. május 26., csütörtök

Mindjárt június ! ! !






Csókolom ! Athos vagyok a kutya !
Sorrendben három sima bőrűt ismerek el magaménak.
Első a sima bőrű hím , akit a sima bőrű nőstény Apukámnak szólít.
Aztán jön a nőstény aki Anyukám névre hallhat. Valamit van egy Kisfiam
névre hallgató hím is , alkalom szerűen. ( csak azt tudnám miért kicsi , mikor
nem is az ? ) Szóval Ők szoktak foglalkozni velem .
Jahhh !! és van még egy egy kényúr is ő is a házban lakik, brrrr minden ujján tű nőtt ki.
És nevetséges hangon azt tudja csak mondani hogy : máááj-nyáááj -miuuu-nyauuu:-)

Hét hetes korom óta Ők a családom. Már az igazira nem is emlékszem, csak az emlegetésekből hámoztam ki valami váll lapos, tányérsapkás dolgokat.
mert ha ások akkor mindig azt hallom : Athos azt a tányérsapkás váll lapos hm... feslett erkölcsű anyádat...:-)
De mikor olyan jóóóóó ásni.........
Viszont bízhatom bennük, van chippem, háziorvosom, külön lakosztályom szőnyegem , játékaim, járattak iskolába is( most majd megint) és gondoskodtak arról hogy gyermek maradjak örökre. Valamikor fiú voltam :-(
Sokat beszélgetnek velem. becézgetnek, simogatnak.
Egy ilyen alkalommal hallottam hogy Anyukám mondta - a kutyának sincs kedve most írogatni- De van ! De van ! Ezért most én bátorkodom elmondani a történéseket.................
Mondjuk el is hiszem hogy az utóbbi időben nem volt sem ideje , sem kedve Anyukámnak semmihez.
Nagy fura idegen szagú csomagokat vittek be, és sok sittes zsákot hoztak ki.
Nem is tudtam néha túl ugatni a nagy zörejeket:-)
Valami zuhany kabinról folyt a téma..... fúúj én úgy utálom a slagot, de ha ez nekik jó hát legyen. Személy szerint én nagyon szeretek finom kutya szagúnak lenni:-)

Aztán Anyukám napokig ki sem jött még hozzám sem , valami torokfájós vírusa lett.
Nyomta az ágyat, igen így mondták.
De tegnap megnyugodtam, már jól van ! Azt mondta Apukámnak - elvihetnétek már azt a sittet a fenébe - Szóval ha házsártos akkor már a helyén van :-)

És tessenek csak elképzelni hogy azt is hallottam hogy nemsokára jönnek a sok kis sima bőrűek nyaralni !
Szokott jönni három apró , jó szagú, sivalkodó sima bőrű hím , akikhez csatlakozik a két helyben lakó kicsit nagyobbacska ugyan ilyen. Hú micsoda finom étel maradékok lesznek hami-hami...........
Borítékolom hogy Anyukám Velük fog foglalkozni , sebaj megengedem, majd bepótoljuk később.
Biztos fog jelentkezni, idő kérdése.
Addig is helyette kívánok szép nyarat, mosolyt az arcokra.

Kutyapuszi Mindenkinek !
Felső - Dunai Athos vaúúúúúúúúúú !

És a fényképalbumomból pár kép !


12 megjegyzés:

Nyafkamacska írta...

:-)))

Exit írta...

Üde, szórakoztató írás. Szívesen olvastam!

Ilonamamzi írta...

Rögtön jó kedvem lett, köszönöm Athos!

Mammka írta...

Hát ez az:mindjárt június.....És elröppen a nyár,pedig én tartóztatnám.....Egy jó kis vénasszonyok nyarával meg lehetne hosszabbítani.:)
Puszillak Mmama!:)
Tünemény ez a kiskutyi.:)

Cathlen-Kata írta...

:-))))

Zsófimamája_Gabi írta...

Kellemes simabőrűs-ugatós nyarat kívánok:))

bruercsi írta...

Vauu!! Egyem a nőstény simabőrű gazdid humorát! Mindig meg tud lepni! :)

Abile írta...

Akár ha egy gyermekkori meséskönyvemet olvastam volna... annak minden bájával, humorával! Jó lehet nálatok kutyának (is) lenni! :o))
Puszillak!

Amaranta írta...

Még kérek majd én is ilyen mesét, aztán egy egész mesekönyvet!

Kitartás a simabőrűekhez, bár én most direkt örülök már, hogy nincs hétfőtől ovi, és itthon végre a nygafiú is.

Luna írta...

:)))))))

Amaranta írta...

SZia!

Ha erre jársz, meg felém is, akkor nézz be hozzám, vár ott rád valami, csak választanod kell!

MARIKA írta...

Szép nyarat!!!Kitartást a sima bőrűekkel ;))!!!