2011. június 29., szerda

Július.......


Még szinte nyár sem volt, és eltelt belőle egy hónap.
Az Aprók elmentek, le érett a meggy, naponta szedem a téli teának való mentát, kakukkfüvet,
citromfüvet.
A délutáni szieszták alatt sikerült ezt a kis lélekmelegítőt összeütni.
Semmi extra , a mintáját a fonal adja, a formáját sikerült fejből eltalálni, az enyémnek érzem, jó benne.Kentaur a drága ,kötve van de körbe horgolva:-)

Most egy hosszabb , ám nem ismeretlen
projektbe fogtam . Még nem tudok mutatni belőle, de amint lesz értékelhető ,látható
formálódó valami mutatom majd.

Mivel meglehetősen régen írtam nem tudom volt
e valami blogbaj, de most pl: nem minden képet
akart feltölteni. Majd meglátjuk !
Kínomban eszembe jutott a bányász köszönés :
Jó szerencsét !

9 megjegyzés:

Cathlen-Kata írta...

Nagyon csini, ügyes vagy:-)
Blogbaj meg van minden nap:-(

Marika írta...

Minta és leírás nélkül, csak úgy szieszta alatt? Nagyon sok sziesztás délutánt, ha ilyen szép dolgok sikerednek.
csnemarika

Irenka írta...

Ez egy ejha!-darab lett. :) Ez a hosszanti csíkozás, meg a másként csíkos szélek, és a sálgallér, és a körbehorgolás! Nagyon tetszik.

Telma írta...

Nagyon kellemes és csini darab lett
(ha lehet ilyet mondani?)
S még a színe is.. kék.......hát nekem is kedvenc lenne, az biztos.
Kellemes sziesztázást.

Zsófimamája_Gabi írta...

Majd'mindennap benéztem, hogy jössz-e már?

Nagyon jó a kardid, tengeres színe van:)

MARIKA írta...

Jó hallani rólad :))!
Csodás lett a sziesztás kardigán ;)
További jó sziesztát!

Rita írta...

Sziesztázz sokat ha ilyen csudák kerülnek ki belőle!

bruercsi írta...

Jaj, de szép kardigán! Jól látom, hogy egyben van kötve, az eleje-háta az ujjával? A színe imádott Görögödet juttatja eszembe! Remélem az uncsik jól mulattak Nálatok és Te se fáradtál le nagyon!

mmama írta...

Köszönöm !
Ha csak szerét ejthetem mindennap sziesztázok egy kicsit.
Mivel aludni nem tudok ilyenkor a kezem jár , fekve :-)
Kötni is csak egyszerű darabokat tudok, ez is az.
A minap nagyon jó szolgálatot tett a hűvösben.

Gabi ! Buercsi ! tudtok valamit amit én nem ?? :-))
Igen egybe van kötve.

Vagy én mulattam és az unokák fáradtak le :-))))))