2011. július 28., csütörtök

Ufó volt, nincs..................




Horgolni nem tudok, ha úgy is csinálok akkor az csak rece lehet.
Elkezdtem úgy csinálni mert viszont szeretek úgy csinálni mint aki horgol , van annak már két éve is talán :-)
Mert hogy kétszer volt velem a drága nyaralni is.
Szokásos kezdés , kiszámolni a 130x130 hosszú megfelelő láncszemeit, majd az első sor
ami 198 kocka lett. Ekkor kérdezett rá Apa :-sálat kötsz ?:-)
Persze hogy felháborodtam , nem kötök horgolótűvel ,és ez nem sál lesz :-)
Azóta ha meglátta hogy ezt bököm csak mosolygott és megjegyezte : tudom nem sál:-)
Mellette csináltam ezt azt , de nyomta a lelkemet már nagyon hogy még nincs készen.
Aztán meg embereltem magam és íme itt az eredmény.
Ami persze nem ad okot dicsőségre, mert gyakorlott horgolók napok alatt kidobják a kezükből. Se nagyon minta, sem nem komplikált, haladós . Másnak !
Ám most örülök neki , akár milyen is , az enyém .

12 megjegyzés:

Adél írta...

Én azért vitába szállnék veled a "nem tudok horgolni"-t illetően. Mert ha azt nem, akkor nyilván varázsolni tudsz:)
Csodaszép. Az pedig nem hátránya, hogy nem nagyon mintás, sőt! Nekem így tetszik, egyszerűen.

Murphy írta...

Szerintem is nagyon szép. :) Nekem ehhez nem lenne türelmem, az tuti, még évek alatt se. Szerintem egy idő után (mondjuk amikor 20 centi széles) én azt mondtam volna, hogy igen, ez egy sál! :D

Ida13 írta...

Aki ezt meg tudja csinálni, az tud horgolni. Mindent tudsz hozzá, amit kell. Szerintem csak elhatározás és legfőképp idő kérdése volt neked is, hogy meddig tart az elkészítése. Jó lett. Szép lett.
Szabad megkérdezni, hogy mennyi dkg van benne?

mmama írta...

Adél aki látott már horgolótűt az ennyit biztosan tud .


Murphy !Szóval neked is sál ? :-))))

Ida13 !
Nem mértem meg , sajnos nem tudom a súlyát. Nem is horgoló fonal hanem gépi kötőfonal kétszálasan , nagyon olcsóért volt.

bruercsi írta...

Nekem ez maga a csoda! De most, nehogy azt mondd, hogy persze, mert én nem tudok horgolni...mert ez igaz, mármint, hogy nem tudok, de ez akkor is nagyon szép és nagy munka, gratulálok!!!

maca írta...

Nagyon szép lett, ha tudsz, ha nem horgolni, akkor is!
És a varrógép alatta biztos örül az új ruhának :))

Cathlen-Kata írta...

Nagyon szép lett, és ahogy látom mégiscsak tudsz te horgolni:-)

Anyus írta...

Gyönyörű lett, gratulálok, és mi lenne ha tudnál horgolni:)

Ágni írta...

Drága mmama, nagyon szép!!! Írok neked emailt is, pici türelmet kérek, mert sűrű az életem nyáron! puszillak és várom, hogy találkozzunk!

Jolimama írta...

Nagyon-nagyon szép lett, gratulálok.
A munkához és a kitartáshoz is:-)

Mandala írta...

Köszönöm a megjegyzést! Gyönyörű ez a recehorgolás, én is készítettem már, de csak egy babatakaróra futotta az erőmből:)

mmama írta...

Köszönöm szépen ha úgy ítélitek meg hogy ez szép.
Nem tudom mivel magyarázni hogy miért a nagyméretű rece dolgokhoz vonzódom.
Kéne egy pszihomókus ezt megállapítani:-)