2011. október 24., hétfő

Kötöttem..........



Két hete határoztam el hogy megkötöm ezt a fazont.
Már a fejemben összeállt, mert minta nélkül csináltam.
Csak lerajzoltam magamnak , hogy szeretném hogy kinézzen.
A nyak megoldása az ami izgatott. Lehessen variálni.
Na ezt lehet , a kapucniig bezárólag.
Eleje háta hónaljig két lap, majd itt következett az oldalak összevarrása.
Géppel varrtam össze, köpper szalaggal hogy ne nyúljon el.
Az alján a lusta résznél nyitva van , hagytam egy kis sliccet ha leülök engedjen.
Ezek után szedtem fel a szemeket körtűre előbb vékonyabbra hogy szorosabb legyen a passzé aztán egy vastagabbra hogy tudjon terülni. Így szépen követi a vállat visszahajtva. A kámzsa szélén minden második csík egy bogyóban végződik.
A hónaljnál 30 szemet lekötöttem és helyette 50 szemet szedtem fel.
70 dkg Adriafil fonal 75% len 25 % PE. összetétellel.

Miután megküzdöttem a technikával(új gép) de azért végül csak én nyertem, igaz fogcsikorgatva ,cifraságok mondogatása kíséretében sikerült feltennem a képeket.
Még jó hogy adtam egy utolsó esélyt a gépnek és nem küldtem ki az ablakon:-)
Még jó...........

Most megmutatom, kicsit ilyen , kicsit olyan , de az enyém !

11 megjegyzés:

dióhéj írta...

hűűűű, nagyon csini, elfogadnám :)

Cathlen-Kata írta...

Szépséges!

Ilonamamzi írta...

Különleges, egyedi, gratulálok!

ezkriszti írta...

Csini nagyon, biztos jól áll. Az oldalát nem értem. Megkötötted kézzel, aztán géppel varrtad össze?

mmama írta...

Kriszti !
A megkötött két lapot összevarrtam a köpper szalaggal géppel, és szétgőzöltem vasalóval.
Innen már körbe kötöttem.

Jolimama írta...

Ez megint nagyon ötletes, hasznos darab lett:-) Tetszik.

ezkriszti írta...

Köszi! Akkor jól értettem.

Amaranta írta...

Nagyon klassz lett, meg is írigyeltem a nyakát:-)

Szépséges lehetsz benne!

Abile írta...

Wow! De jóóóó!!

Vera írta...

Mindig csodálom, akik csak úgy minta nélkül neki állnak... és lesz belőle akár pulcsi akár más...Gratulálok... ráadásul egyedi...

mmama írta...

Köszönjük :-)

Veramami egyik legfőbb hibám az önfejűség. Ha valamit elképzelek, kitalálok akkor annak úgy kell lenni.
Van amikor jól sikerül , van mikor nem. Viszont csak magamat okolhatom :-)
Ha fejben összeállt valami készítek egy skiccet, egy 10 szem x 10 szemes próbakötést, számolok, és már hozzá is fogtam.Az összeállításnál pedig a szabó fertőzés segít:-)
Már fejben összeállt egy következő is:-)