2011. november 30., szerda

Elindult... jön....


Nálunk is beállt a parkolóba Rudi a rénszarvas .
Mikulás bácsi felvette a csomagokat, hogy legyen ideje
szét szortírozni :-)
Tőlem ezt a kis csomag ( 10 db) karácsonyi díszt vette fel,
kézbesítés céljából.
Ha és amennyiben szeretnél tulajdonosa lenni e szerény kis ajándéknak
kérlek hagyj itt egy megjegyzést.
Semmi kötelezettség nincs !
December 6-án reggel 6- óráig lehet a szándékot jelezni.
Aznap délelőtt sorsolás, délután közzététel.

Tessék , tessék Hölgyek , Urak !

16 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

nekem már van tőled angyalkám, de társra vágyik :)

Edina írta...

Jaj, ez nagyon kedves Tőled:)
Szeretném kipróbálni a szerencsémet!
Most nálam is van játék...várlak szeretettel ha gondolod:)
www.edinaszappanjai.blogspot.com

ezkriszti írta...

Persze, hogy szeretném. Egy darabját is. :-)

Csilla írta...

Nekem még nincs, és köszönöm, a lehetőséget! :)

Cathlen-Kata(katamese.hu) írta...

Itt vagyok én is kedves Mikulás ...vágyom egy angyalkára:-)

Ilonamamzi írta...

Olyan ciki (?) ez, de tényleg nagggyon örülnék nekik én is.

Bodnár Gréti írta...

Milyen édes kis csomag!
Én is nagyon szeretném megnyerni!:)

BORI írta...

Nekem nincs angyalkám....
Szívesen befogadnám.... :)

Zsófimamája_Gabi írta...

A mézeskalács szívecskék megdobogtatták a szívemet:)

Marika írta...

Jó kislány voltam, csizmát is rendesen pucoválom, ígérem, megpróbálok ezentúl is jó lenni, keveset rosszalkodni:-)

Ágni írta...

Jaj milyen ügyes vagy!!! Csak szégyellem magam mikor téged olvaslak!!! Jövő hétvégén én is díszítek!

Bea írta...

Biztosan otthon érezné magát nálunk az angyalka... :)

suckerpunch írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Csabagyöngye írta...

Katica csoportos gyerkőceim is nagyon örülnének.....és én is nagyooon! :)

mmama írta...

Köszönöm szépen a jelentkezéseket !
Ica senkinek sem "ciki" játszani,
inkább legyünk játékosak mint morc, befelé forduló , savanyú stb...
némberek.

Jelentkezőket, felírom és amint Somci
"hadra fogható" lesz sorsolunk .
Még ma kiderül , hogy kié lesz a készlet.
Figyeljétek az újabb postot !

ezkriszti írta...

Kopp, kopp,...jöttem kukucskálni.