2012. január 9., hétfő

Második hét......




Próba nyulak, saját minta alapján.

11 megjegyzés:

Barbi írta...

Édesek! Zöldszemű Terka is! :D

bruercsi írta...

Cuki nyuszik! :) De! Mi ez a némaság? Miért lesz idén minden ilyen rövid és tömör? :(

Tigrislilijom írta...

Nagyon csini ez a "répanadrág" :-))

Abile írta...

Helyes kis páros lett! :o)

atira írta...

Aranyosak !

Amaranta írta...

Ahhoz képest, hogy próbanyulak, igazán bájosak lettek, bár kicsit még félénken kapaszkodnak egymás mancsába. No de a kisnyúl áldás majd meghozza a bátorságot.

Ilonamamzi írta...

Nem próbanyulak ezek már, egymásba is estek, mi meg beléjük.
Lesznek kisnyulak is nemsokára, ugye?

mmama írta...

Barbi ! Köszönöm !

Erika ! Kísérletezem . Arra lennék kíváncsi melyik a jobb a mindig időhiányban lévő olvasóknak.

Gondolhatod , hogy egy grafomán , szószátyár valakinek ez a kommunikáció kudarca :-(

Tigi! Répatorta is van :-)))))))

Abile Atira ! Köszönöm !

Amaranta ! Azért próbanyulak mert még a gyanú árnyékát is el akartam kerülni annak a "társasjátéknak"
hogy : jaj ez az én mintám, jaj ezt én csináltam meg előbb brr:-(((
Amúgy sem szoktam koppintani, mert az már nem az enyém.

Ica ! Úgy fognak szaporodni mint a nyulak :-))) megcsinálom őket :-))

Amaranta írta...

Nyugodj meg, a tieidet senki sem fogja összekeverni, a "játékkal" szembeni ellenérzésed pedig az élet írta.

Én is hiányolom ám a mesélésed nagyon-NAGYON!

mmama írta...

Kedveseim !
Akik szeretitek az írásaimat , még ha hosszúak is, annyit tudok ígérni hogy
egyszer, egyszer egy "bónusz" írást majd megejtek .
Aztán majd meglátjuk !

Köszönöm hogy reklamáltatok :-)

Ircsi írta...

De kedves nyuszik ..és te már készülsz húsvétra :)
Puszi Ircsi