2012. február 21., kedd

Díj, díj ! díj ? :-))


Ismét alacsonyan szállnak a díjak , pottyant egy nekem is .Köszönöm ! A rám gondolást !
Bár meg vagyok győződve hogy tévedés történt.Félre ismertek !
Hiszem hogy minden asszony sokoldalú.
Gondoljunk csak bele, háztartást vezetünk, gyereket nevelünk, szeretünk, tanulunk, dolgozunk, és szabadidőnk is van . Mi lenne ez más mint a sokoldalúság !
Bár vannak buktatók , de mindannyian kimászunk előbb -utóbb belőle.
Nem is húznám ezt a jelzőt egy -egy emberkére, mikor mindenkit meg illetne!
Tehát szabad a Díj , vegyétek, vigyétek ..............

Ezért aztán teljesen formabontóan folytatom innen :-)
Nem szégyenlem nyugger vagyok,azok közül is a kicsi, és mint ilyen, púp e Hon nemes felén :-)
De nem adom fel !!! Juszt sem , és azért sem !!! És azért is...........
Vannak terveim, folyamatosan próbálkozom, mindig olyasmivel ami nem szokványos. Hogy hogyan sikerül azt előre soha nem tudom. Talán ezt hívják művészi szabadságnak ? Na ja ! csak én nem vagyok művész :-) Ezért inkább azt mondom:
Úgy akarom , ahogy lesz ! Ez mindig bejön:-)))))))
Igaz hogy fontossági sorrendek cserélődnek az évek múlásával, le lassul az ember de ha akarjuk minden megy a megszokott medrében.

Minap az egyik csatorna feltette nézőinek a kérdést, boldogok , vagy boldogtalanok e?
Mit mondjak a felmérés eredménye elgondolkodtatott.
A magam mérlegén kezdtem méricskélni magamat . Akkor még nem tudhattam hogy lesújt rám ez a díj:-))
Sorolni kezdtem: Egészséges gyerekeim, unokáim vannak . Szerethetek és viszont szeretnek ( érzi azt az ember ). Van meleg fedél az egész család felett. Nem éhezünk, van évszaknak megfelelő ruhánk , cipőnk. Van örömet adó szabadidős tevékenységünk, vannak Barátaink.
Igaz hogy meg kell küzdeni a mindennapokkal, a sárga csekkekkel, de milyen volna
már ha csak úgy élnénk bele a vakvilágba ??????? (szegény depis milliomosokat nagyon tudom sajnálni)
Ja és igaz hogy nem fog új szívem sem kinőni a régi rossz helyett, de ott egye meg a fene ha ez a kedves rossz még kitart jó pár évig:-)) ( nagyon remélem )
Mire idáig értem a mérlegelésben rá kellett jönnöm hogy az én serpenyőm
a boldogság felé billent !
Emberek én boldog vagyok :-))))))
Persze most lehet mondani : öreglány te nem boldog vagy hanem bolond !
De még ezt is bevállalom, szeretek bolondul boldog lenni és boldogan bolond is :-)
Ám azt hogy milyen igazán sokoldalúnak lenni azt soha nem tudom meg !
Ha kiderülne valami a témáról szóljatok ! :-))))))

Gondolom ezek után nem kell pontokba szedni hogy milyen vagyok :-))))))


10 megjegyzés:

bruercsi írta...

...és ezekért az írásokért is szeretlek!!! :)

MARIKA írta...

Már ketten vagyunk bolondok ;-)

MARIKA írta...

Ja még ez jutott eszembe !
“Egyikünk élete sem könnyű. És akkor? Legyen bennünk kitartás, és mindenekelőtt bízzunk önmagunkban. Hinnünk kell benne, hogy tehetségesek vagyunk valamiben, és ezt a valamit -kerül, amibe kerül- meg tudjuk valósítani.”

BORI írta...

Te drága "boldog bolond"! Imádom amiket írsz! Igazad van, mi nők sokoldalúak vagyunk, minden blogoló nőnek jár ez a díj!! :)

Ilonamamzi írta...

Akkor én is csatlakoznék ehhez a "juszt is boldog leszek" csoporthoz.
Magdi! Nagyon szeretem a bölcsességedet, az érzéseidet közelállónak érzem, a gondolataidat sokan magukévá tehetnék.

Mammka írta...

Édes vagy,nemcsak sokoldalú!Én is ezt szoktam,hogy amikor észreveszem,hogy sötéten nézem az életet, akkor elkezdem számbavenni a jó dolgokat,és mindig afelé billen a mérleg,hogy szintén "boldog bolond" vagyok::)

mmama írta...

Erika :-))))

Marika ! Ezt dobta a gép:-))

Bori ! ha megengeded , nem csak a blogoló nőknek járna , mert ismerek én blogtalant aki 100 oldalú :-))

Ica ! Tudod van fiatal nő és van bölcs. Az első már nem vagyok, de köszönöm ha a második jelzőt nekem ítéled.
Hm... ha egyre gondolunk , Ők nem járnak erre :-)
Miért van az az érzésem hogy félszavakból is.........

Mammka ! Ugye hogy működik ?
De csak a saját mérleggel !!!

MARIKA írta...

Minden jóóó:)))

Ágni írta...

Felvidítottál ezzel az optimista írással:) Puszi

mmama írta...

Köszönöm Marika !


Ágni !
Kár hogy olyan messze vagy !
Bár a levelet mindig várom !!!!!!!!!!