2012. május 31., csütörtök

Folytatás.........

Hosszú éveken keresztül  csak a gyógyszereket mentem / mentünk felíratni.
A rosszulléteket mindig kihevertem.
Ám ez év áprilisában egy eddig még nem tapasztalt erősségű szinte leterített.
Nem lettem számottevően jobban még egy hét alatt sem.
Mivel nem akartam hogy akár fehér , sőt pláne fekete autó vigyen el, léptem magam.
Nyílt itt nem messze egy magán rendelő . Több szakorvos tartja fent.Árlista van !
Megkerestem a honlapjukat, regisztráltam és bejelentkeztem.
Négy napra kaptam időpontot. 
A családomnak is ekkor esett le hogy ha önként és dalolva hajtom a fejem a hentesbárd alá
már qurva szarul érezhetem magam.

Adott napon és időben megjelentem a rendelőben.
Már voltak előttem , az orvos késett, ám telefonon jelezte hogy dugóban ül az ötösön.
Egész másként telt a várakozás. Majd beesett egy fiam is lehetne korú főorvos.
Rögtön rendelni kezdett. Egyedül , asszisztencia nélkül !
Rám került a sor. Bemutatkozott, érdeklődött , UH. majd konzultáció. 
Emberi hangon és számomra is érthetően elmondta hogy mit vélt látni.
Kértem a segítségét és kérdeztem a véleményét.
Különös tekintettel Szüleim korainak mondható hirtelen szívhalálára mielőbbi műtétet javasolt.
Mégis számomra nem ez volt a megdöbbentőbb , hanem az hogy  az eddig megállapított diagnózist
nem találta helyesnek ! Átnézte a gyógyszereimet és rögtön likvidálta a nem oda valókat.
Nem szívesen gondolok bele hogy tulajdonképpen húsz éve szedtem  nem megfelelő gyógyszert , ami nem placebo:-( Mégis csak kemény vagyok mint a vídia, ellenálltam a mérgezésnek is !)
A csúcs az volt hogy nem dobott ki félmeztelen , megvárta míg rendesen felöltözöm :-)
A választás lehetősége előttem volt.
Beterveztük nyár végére. Aztán hirtelen lett időpont , és a cukrom is megengedte a műtétet.
Csak két hétig kellett várakozni.Lehet hogy felborítom a család nyári egyensúlyát, de bevállaltam.
Beutalót kellett kérnem a HO. tól.
Elmentünk a rendelőbe , és elmondtam mi történt, hová készülök.
Két kérdése volt . Hogy hívnak , és mi a betegségem ? Elvégre csak tíz éve járunk ide havonta :-)
A kért adatok birtokában megírták a beutalót . Egy A2. es méretű papírra hibás címzéssel !
Szerencsére nem nekem kellett szólni ezért, észrevették majd szépen kifestve visszaadták mondván 
-kevés a papír - !!!!!!!
Elgondolkodtam . Nekem nincs semmi féle betű a nevem előtt , mégis ha kiadok valamit a kezemből
megnézem azt hogy néz ki.  Vagy én akarok sokat ?( rigorózus vén spiné lettem ? )
Kora reggel át is adtam ezt a szépséges beutalót a Főnővérnek aki felvett a Kórházba.


folytatom.........

5 megjegyzés:

Ilonamamzi írta...

HORROR ez a sztori. Még jó, hogy tudom, hogy már jobban vagy....

Zsóka írta...

Mielőbbi gyógyulást, és nagyon várom a folytatást.
Üdvözöl: Zsóka

Mammka írta...

A frászt hozod az emberre,hogy holnapig várnom kell a folytatással,de olyan sokat írtál,hogy gondolom elfáradtál.Igen,én is azzal nyugtatom magam,hogy már jobban vagy,hiszen írsz....

MARIKA írta...

Tudod mi oly korba éltünk hogy meg keményedtünk .(Lásd gyógyszer ) Mielőbbi gyógyulást de szerintem már a "régi" vagy szép napokat.Várom a holnapot.

mariann írta...

Isten eltesse az orvosokat!
Azert nagy szerencse is kell hozza, hogy az ember a megfelelo helyre keruljon vegre:)
En ketszer kerultem korhazba a rosszulleteimmel, (Marcali,Siofok)
tudtak is, mi a baj, megse mondott senki semmi erdemlegeset.
Mig vegul mikor a kaposvari korhazba vitt a mento, ott mondta egy doktorno,hogy meg tudjak am ezt vegleg javitani, van egy orvos Pecsen, aki kitanulta a modszert Ámerikaban, akarom-e, hogy beutaljanak hozza.
Akkor mar ugy 7-8 eve voltak rosszulleteim, nana,hogy akartam, hogy vege legyen!:)
Es akkor megjavitottak:)