2012. május 30., szerda

Köszönöm jól vagyok 1.

Az előző bejegyzésben a mák szóval a szlengre utaltam.
Mák = szerencse .
Mert nekem az volt. Ha csak egy kicsit is gyengébb láncszem vagyok , akkor most nem verem itt a billentyűket , mondhatni azt hogy szerencse sorozatokat kaptam az élettől.
 Ez már annyi mák, hogy telik belőle a mákos tésztára:-))
Ami következik az egy dagadt dossziéban zárójelentésekben és orvosi véleményekben , időrendi sorrendben megtalálható. 
Kb: jó húsz éve terített le egy heves rosszullét. Mikor úgy ahogy összeszedtem magamat elrohantam az illetékes rendelőbe. Ott a Házi Orvos , továbbiakban HO. megállapította hogy amit produkáltam azok az infarktus tünet csoportjai .Kórház -Kórház- Kórház.
Három jó nevű , ebből kettő a Nagyvárosi Szak Intézmény !
Itt kiderítették hogy egy öröklött szív zűröm van .
Ám de lehet rajta segíteni. Próbálkoztak is belém dugdosni mindenféle madzagokat, de soha nem sikerült, hogy miért azt még a zárójelentésekre sem írták oda:-(
A nyomokat máig viselem , letagadni sem tudnám.Nem is tudom hogy gondolták, mikor a 
záró mellé megkaptam a felvilágosítást hogy mit kell mondanom ha bármikor más helyen ismét meg akarnak dugdosni a madzagokkal.
Kaptam egy rakás gyógyszert, és hazaküldtek. A HO. azonban nem engedett dolgozni, mert a rosszullétek ismétlődtek.Arról nem is beszélve hogy hirtelen támadtak, és ami egy pillanat alatt elromlott az pár nap alatt jött helyre.
A Leszázalékoló" Bizottság " elé négyszer kényszerültem. Azért van a macskaköröm a bizottságnál, mert az én olvasatomban egy bizottság legalább három tagú, pont a tiszta működés érdekében. Nos mindig ketten voltak.
Én meg mindig boríték nélkül jelentem meg. Aki állt már ilyen bizottság elé az tudja csak igazán mennyire megalázó procedura ez. Alapból munkakerülő naplopónak néznek , ráadásul egy szál bugyiban. És a pőre ember nagyon védtelen. A lóvásáron a lovaknak a méricskélése az Hawai dizsi  ehhez képest. Negyedszerre egy egyszemélyes bizottság fogadott. Nem is tudtam a meglepetéstől szólni sem mikor elolvastam a határozatát.
Mely szerint: - Állapotában változás nem várható, felül vizsgálata a továbbiakban szükségtelen -.
Saját fordításban : hamarosan megdöglesz !

Kiköltöztünk a Nagy Főfő városból, új élet, új környezet, új HO.
Keményen elszántam magam hogy kibújok a betegség tudatomból.
Büszkén mondhatom hogy sikerült.
Kiolvastam egy csomó önszuggesszióval   kapcsolatos könyvet, és másféléket is.
Kertészkedtem, varrogattam, kézimunkáztam, nyelvet tanultam, és jöttek az unokák is.
Soha nem unatkoztam , soha nem éreztem szükségét pszihomókusoknak.
Voltak továbbra is rosszulléteim , de kidolgozott módszereim vannak a kezelésükre.
Mindig én kerültem ki győztesen.Eddig !!
Az új HO. hét évvel ezelőtt küldött el UH. ra és EKG. ra . Három havi időpontra kaptam
helyet. 
Bár már a vetkőzésnél kezdtem gyanakodni hogy nem biztos hogy jó helyen járok.
A helyzet Doktor Ura miközben rajtam matatott , széles vigyorral ecsetelte a frissen vásárolt LCD. tévéjének a paramétereit a rá csodálkozó beosztottjainak.
Én ott azt éreztem hogy hatvan kiló hús vagyok , nem ember.
Alig vártam mikor mehetek a leletért.
A lelet elveszett, össze vissza keresték, majd adni akartak egy új időpontot egy újabb vizsgálatra. Na akkor hagytam ott őket a büdös francba !
Tudomásul vettem végre hogy csak magamra számíthatok.
Érdekes , hogy ezek a kudarcok nem elveszik a kedvemet, hanem megsokszorozzák az erőmet, és megerősítenek.

folytatom ...........



5 megjegyzés:

Mammka írta...

Óóóóó!:( De csodásan erős vagy!!!!♥

Zsuzsi írta...

nagyon várom az optimista végkifejletet :)

MARIKA írta...

♥ Örülök ,hogy újra itt vagy♥

a.koczka írta...

Megértelek és csak igazolni tudom
szavaidat 17éve csinálom hasonlóan.
De le kell győzni a bajt!!!!!!

Cathlen-Kata(katamese.hu) írta...

Jellemző az eü.-re amit írtál!
Grat,hogy erős vagy....