2012. május 29., kedd

M Á K !

Köszönöm jól vagyok !
Megválaszoltam a sok levelet amit kaptam. Feltűnt hogy sokan nem tudják mi bajom volt.
Ezért itt tudatom mindenkivel , hogy mákom volt :-) hogy mennyi és mekkora ?
Amennyi csak 20 év alatt össze tud gyűlni. Egy jó nagy adag mákos tésztára való bizonyára:-)
Javaslom a továbbiakban az olvasást idővel rendelkezőknek, és időben szólok hogy feltétlenül 
meg kell kérdezni a szakorvost vagy gyógyszerészt a mellékhatások tekintetében :-)
( mivel nem szeretem a mákos tésztát, a kép a netről való )


folytatás : holnap.

5 megjegyzés:

Katalin írta...

vesekő?jaj

Ilonamamzi írta...

Remélem, szép lassan újra a régi leszel, vigyázz Magadra.

mariann írta...

a cimbol azt hittem, a Magyar Allamkincstarrol lesz szo:)

mmama írta...

Mák = szerencse , a szlengben !
Nem vesekő .
Ica remélem én is :-)
Mariannkám Te az utóbbi 10 évben végig kísérhetted a "mákomat" !
Már alig várom hogy gyere :-)

mariann írta...

Igen, a tobbit tudom, csak a cim zavart meg!:)