2012. december 29., szombat

Év végi epilógus.............





Figyelem ! Ez egy unortodox bejegyzés, aki akar az meneküljön !
Most !!!!!

Ismét eltelt egy év.
Kinek így , kinek úgy !
Volt benne jó, rossz, de így a vége felé emlékezzünk csak a szépre.
A jövőt illetően pedig tessék tervezni !
Megette a fene ha már nagyot gondolni sem merünk :-)
No meg aztán gondolat szabadság van  ! Még !!!!!
És ha a megindítóan elénekelt nagy "MŰ"-ből 
a bőség áldása el is marad, legalább a jókedv legyen velünk.
Valamint a saját szakállamra hozzátennék még egészséget és
békességet is a kívánalmakhoz.
Ezt kívánom így 2013 küszöbén Mindenkinek !


Így a naptári év végén ragyogó alkalom kínálkozik egy kis összefoglalóra
a blogot illetően is.
Nemsokára 5 éves lenne a firkászságom  e vetülete.
Mikor elkezdtem már akkor sem lógott rajtam tojáshéjj. Mégis játékos lendülettel vetettem bele magam a számomra új és ismeretlen világba.
Élmény volt a társak megismerése szemelyesen, szép emlék marad a karácsonyi húzogatós játék, a PIF-ek, a kiállítások stb... Soha nem fogom elfelejteni .
Sokat tanultam , és tanítottam. Szereztem tapasztalatokat, és kaptam sok léleksimogatást is. Barátságok kovácsolódtak, melyek ma is tartanak.
Kb: egy éve azt vettem észre , hogy valami titkos féreg foga rágja el a blogok gyökerét.
Számomra kedves oldalak maradtak gazdátlanul, vagy egyszerűen eltűntek. Jobb esetben csak zártak lettek.
Nem kellet hozzá észkombájnnak lenni ahhoz hogy kiderítsem magamnak az okot.
Egyre több virtuális oldal lett amik egy kicsit más jellegűek mint ez itt és oda pártoltak
nagyon sokat. Hagyva csapot-papot és a jó kis tartalmas blogjaikat.
Akik megmaradtunk , nekünk pedig nagyon elfogytak az olvasóink.
Ezzel elveszett az inspiráció az írásra. Megszűnt a varázs .
Sokat vaciláltam rajta  hogyan legyen tovább.
Végül úgy döntöttem , hogy nem folytatom .
Merek nem beállni a lájkolók táborába, és varrok, hímzek,
kötök, stb.. csak úgy magam magamnak , mint hosszú évtizedeken keresztül ennek előtte.
Köszönöm hogy olvastatok eleddig .
Én jól éreztem magam !
Nem törlök semmit, csak megállítom az időt.
Vége ! 2012. December hó 29. 11,30.                


   

24 megjegyzés:

annalíz írta...

Jézusom, mmama, ne tedd! Én is észrevettem ezeket a dolgokat, kicsit most depi is vagyok...de abba azért nem hagyom...HIÁNYOZNÁL!!!!!

Flögi írta...

Ohh, ez most nagyon meglepett, de hasonlót tervezek én is. Bár a közösségi oldalak hidegen hagynak, én nem pártolok sehova, de kifogytam az ihletből, alig olvasnak, vagy ha mégis, kevesen reagálnak, sokan pedig rosszindúlatúan. Én is "zárást" tervezk, ha nem is örökre, de már nem igen van írnivalóm, úgy látszik, ez a blogvilág vége. Sajnálom és kívánok neked minden jót!!! üdv, Andi

Zsuzsi írta...

Te is? :(

Jolimama írta...

Drága mmama, tudod, hogy nagyon közel állsz hozzám. Csak egy-két gondolat.
Ezeket megélem a fórumon is, de bízok abban, hogy az őrületnek egyszer vége lesz és visszatérnek hozzánk.
A blogot nem csak másoknak írjuk, legalább is így érzem, hanem magunknak is. Az csak ajándék, hogy másoknak is örömet tudunk vele szerezni.
Aztán vagyunk azért még, akik olvasunk Téged is rendszeresen, értünk, kérlek, hogy ne tedd, ne maradjon gazdátlanul ez a blog is, szaporítva azon blogok sorát, amiket elhagytak.
Nagyon nagy űr lenne, ne felejtsd el, ha csak egy embernek szerzel örömet, talál Nálad léleksimit, kedves beszámolókat, már akkor is van értelme.
Nagyon szépen kérlek, hogy ne kelljen egy bezárt oldalra találnom itt. Vagy nem szaporodó beírásokkal.
Az eddigieket is nagyon köszönöm Neked, és én hittel várom a folytatást.
Vágyaid pedig váljanak valóra.
Ölellek Téged egy régi "játszótárs"

ezkriszti írta...

Ölellek és hiányzol. Jó hogy befutottam. Volt a blogoknak egy nagy korszaka, ami átalakult.

Cinkepiri írta...

De kár!

Zugolvasói minőségemben szívesen olvasgattam a történeteidet, néztem és csodáltam a munkáidat.









/Reménykedem egy picit.../

Ibcsy írta...

Drága Mmama!Megértelek. sajnos, én is ritkán írok. Bár olvasok, de időm már nemigen van írni:-(
És azt veszem észre látogató azért még akad a blogon, de komment már idétlen idők óta elvétve. Hiányoznál, ha nem lenne rólad semmi hír, örülnék ha néha ezért írnál, szerettem itt felüdülni.
Nagyon boldog új esztendőt kívánok Neked és családodnak!:-)

H.Stefi írta...

Drága Nmama! Sajnos ritkán vagyok gépnél, két-három hónapja nem is volt gépem, előtte is beteg volt sokáig. Most egy kicsit felújították. Ahogy tudok, mindig ellátogatok ide, és nagyon lélekemelő olvasni irásaidat, nézegetni munkáidat. Nagyon csodálom időbeosztásod, ügyességed, fantáziádat. Írásaid mindig a szívemből szólnak. Drágám nagyon sajnálnám, ha idelapozva, csak a régi emlékeket látnám. Sok erőt és kitartást kívánok a folytatáshoz, sokszor ölellek: Stefi

Zsófimamája_Gabi írta...

:( Nagyon sajnálnám:(

Gykrisztina írta...

Nagyon sajnálom, hogy így döntöttél, én szerettelek olvasni :)

Gykrisztina írta...

Nagyon sajnálom, szerettelek olvasni, szerettem a történeteidet, és szerettem megcsodálni a munkáidat. Jolimama nagyon szépen megfogalmazta:)

Ilonamamzi írta...

Remélem csak átmeneti a választásod, igazán felemelő, inspiráló irományaid, kézimunkáid vannak/voltak. Miért baj az, hogy csak kevesen olvassuk??? Aki ide jár, annak sokat jelentettél, és szegényebbek leszünk nélküled. Puszi, vigyázz Magadra, mert az egészség a legfontosabb, és én visszavárlak.

annalíz írta...

Nem lehetne pár hét "alkotói szabadságot" kivenni, mint ahogyan én tettem a nyáron?

Vera írta...

Sajnálattal olvasom Te is bezárod a blogodat... Szerintem ez már többünk fejébe megfordult... sokszor érezzük hogy most aztán elegem van és bezárom.... Bizonyára hiányzik... és újra jössz...Mindenhol visszatérő... valahova eltűnnek a blogolók....Remélem nem végleges... Mikor kezdtem rengeteg blog volt.... most alig... Mindig mindenhol van egy holtpont.... Remélem maradsz...
Nagyon boldog újévet,jó munkát kívánok...!Vera

Mamis írta...

Boldog Új Évet Kívánok!

aranyos fodorka írta...

Hmmmm…. Tán annyira nem is meglepő… Én is a blogírás befejezését terveztem mostanában többször is – de az a gyanúm, mégis csak megmaradok az írásnál, akkor is, ha végleg eltűnnek az olvasók. Nem érdekel, ki hol, miképp épít a neten kapcsolatokat. Engem a közösségi oldalak kifejezetten taszítanak. Sehol sem vagyok tag, nem is leszek.
Nekem élvezet, megnyugvás, ha le tudom írni a gondolataimat, az eseményeket. 2695 bejegyzés elég is lehetne akár egy embernek, de azt hiszem bajban lennék, ha nem írhatnék – s mára eljutottam oda, hogy ez nekem akkor is jó, ha senki se olvassa. Írok hát magamnak. Ha még élek 2 év múlva, akkor majd vissza tudok nézni a mai napra, mint ahogy máskor is beleolvastam 2-3-4-5 évvel ezelőtti gondolataimba.
Betű nélkül az én életem mit se ér. Olvasnom és írnom kell….Ha nem érzel rá kényszert és nem ad örömöt, akkor tényleg be kell fejezni

beszand írta...

Sajnálnám, de most itt az újév küszöbén szeretettel köszöntelek kívánok nagyon boldog új esztendőt! Teljen az év egészségben, boldogságban békességben! (remélem a blogírás is megmarad)

Jolimama írta...

Frivilina írt a blogomban, hogy nem tud megjegyzést írni, ezért kipróbálom.
Már most hiányzol, pedig a topikon ott vagy velünk. Ölellek.

Cathlen-Kata(katamese.hu) írta...

Sajnálom nagyon!

Amaranta írta...

Boldog Új Évet Kívánok Nektek én is!

Sajnálom, hogy abbahagyod, én nagyon szerettem/szeretem az írásaidat. Legtöbbször igyekeztem kommentet is hagyni. Azért bízom benne, hogy meggondolod magad, mert sokat segítettél, hogy olyan legyek, amilyen vagyok. Szerintem pozitív irányban. Ha mégsem folytatod, akkor kénytelen leszek legyőzni a lustaságomat (a maradékot) és írni neked mélben. Csak az egészen más.

bruercsi írta...

Magdikám!Én már minden gondolatomat elmondtam Neked erről... valahol értem miről beszélsz, nekem is van blogom, mostanság én is kihagytam több hónapot (egész egyszerűen nem volt rá energiám,de elárulom, hiányzott!!!), Idénre megígértem magamnak, hogy újra írni fogom...és nem feltétlen másoknak, főképp magamnak és családomnak. ...ha azt veszem alapul, amikor nagylányként naplót írtam, a fiókomnak tettem és marhára boldog voltam, hogy kiírhatom magamból a gondolataim és azért mindent meg is tettem, hogy ne is olvassa senki!
Most persze a blog kissé másabb, de a lényeg:a régi...Gondold meg! Erre kérlek!
Ezúton szeretnék boldog új esztendőt kívánni!! Sok szeretettel gondolok RÁD!!!

Ágnes Berekméri-Virini írta...

Szervusz Magid, te is? Én már be is jelentettem párszor a blogon, hogy abbahagyom, de nem vitt rá a lélek. Egy igaz: a bloggolást nagyjából a közösségi oldalak helyettesítik, mert ott sokkal gyorsabban terjed az infó, viszont rövidebb is. Sajnos a világ egyre pörgősebb és az emberek a gyorsan áttekinthető, rövid írásokat részesítik előnyben. Azért látod, én is írok még. ha nem is úgy mint régen, de nem tudom abbahagyni, hiányzik. Remélem még te is meggondolod, mert sajnálnám nagyon, jó volt bekukkantani hozzád és tudni, mi van veled, miket csinálsz. Puszillak, vigyázz magadra!

aryh884 aryh884 írta...

????,????,??,???,???,??,???
???,???,????,??? ,??,???,?????
???,???,?,???,??,???,???
?,???,???,???,????
??,??,???,?,?,??
??,????,???,??,??,?

Uouo Uo írta...


thank you

سعودي اوتو